Scroll down

فیلم های کارگردان Tom Holland تام هالند

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Tom Holland ( تام هالند )
6 فیلم imdb wiki

تام هالند

توماس استنلی هالند (به انگلیسی: Thomas Stanley Holland) (زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۹۶ در لندن) با نام هنری تام هالند؛ بازیگر و صداپیشه اهل انگلستان است. وی فارغ‌التحصیل مدرسهٔ بریت در لندن است. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش موزیکال بیلی الیوت در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ آغاز کرد. هالند برای بازی در فیلم سینمایی غیرممکن (۲۰۱۲) و ایفای نقش پیتر پارکر در جهان سینمایی مارول (MCU) در فیلم‌هایی نظیر کاپیتان آ ... ادامه ...

توماس استنلی هالند (به انگلیسی: Thomas Stanley Holland) (زادهٔ ۱ ژوئن ۱۹۹۶ در لندن) با نام هنری تام هالند؛ بازیگر و صداپیشه اهل انگلستان است. وی فارغ‌التحصیل مدرسهٔ بریت در لندن است. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش موزیکال بیلی الیوت در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ آغاز کرد. هالند برای بازی در فیلم سینمایی غیرممکن (۲۰۱۲) و ایفای نقش پیتر پارکر در جهان سینمایی مارول (MCU) در فیلم‌هایی نظیر کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، انتقام جویان :جنگ ابدیت، انتقام جویان :پایان بازی و مرد عنکبوتی دور از خانه شناخته شده‌است. هالند پس از ایفای نقش لوکاس بنت در فیلم غیرممکن، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر بریتانیایی سال از سوی حلقه منتقدان فیلم لندن شد همچنین او پس از درخشش در نقش پیتر پارکر در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی موفق به دریافت جایزه بفتا ستاره نوظهور شد، و تبدیل به جوانترین بازیگری شد که موفق به دریافت این جایزه شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram