Scroll down

فیلم های کارگردان Emilio Fernández امیلیو فرناندز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Emilio Fernández ( امیلیو فرناندز )
2 فیلم imdb wiki

امیلیو فرناندز

امیلیو فرناندز رومو (به اسپانیایی: Emilio Fernández Romo) (زاده ۲۶ مارس ۱۹۰۴ - درگذشته ۶ اگوست ۱۹۸۶) بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان سینمای اهل مکزیک بود. بیشترین شهرت وی به خاطر کارگردانی فیم ماریا کاندلاریا می‌باشد که در سال ۱۹۴۶ موفق به دریافت جایزه نخل طلایی در جشنواره فیلم کن شد. او یکی از پرکارترین کارگردانان عصر طلایی سینمای مکزیک در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی بود و به عنوان یک بازیگر در تولی ... ادامه ...

امیلیو فرناندز رومو (به اسپانیایی: Emilio Fernández Romo) (زاده ۲۶ مارس ۱۹۰۴ - درگذشته ۶ اگوست ۱۹۸۶) بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان سینمای اهل مکزیک بود. بیشترین شهرت وی به خاطر کارگردانی فیم ماریا کاندلاریا می‌باشد که در سال ۱۹۴۶ موفق به دریافت جایزه نخل طلایی در جشنواره فیلم کن شد. او یکی از پرکارترین کارگردانان عصر طلایی سینمای مکزیک در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی بود و به عنوان یک بازیگر در تولید فیلم‌های متعددی در مکزیک و در هالیوود کار کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram