Scroll down

فیلم های کارگردان Ron Fricke ران فریک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Ron Fricke ( ران فریک )
3 فیلم imdb wiki

ران فریک

ران فریک، فیلمساز و فیلم‌بردار آمریکایی، متخصص در تصویربرداری زمان‌گریز و فیلمسازی انداره بزرگ است. او فیلمبردار مستند کویانیس کاتسی (۱۹۸۲) بود و فیلم غیر روایی باراکا (۱۹۹۲) کارگردانی نموده‌است. او طراحی و استفاده از تجهیزات دوربین ۶۵ میلی‌متری خود را برای باراکا و پروژه‌های بعدش به کار برد. او همچنین فیلمهای IMAX کرونوس (۱۹۸۵) و مکان مقدس(۱۹۸۶) را کارگردانی کرد. او همچنین فیلمبردار بخش‌هایی از ف ... ادامه ...

ران فریک، فیلمساز و فیلم‌بردار آمریکایی، متخصص در تصویربرداری زمان‌گریز و فیلمسازی انداره بزرگ است. او فیلمبردار مستند کویانیس کاتسی (۱۹۸۲) بود و فیلم غیر روایی باراکا (۱۹۹۲) کارگردانی نموده‌است. او طراحی و استفاده از تجهیزات دوربین ۶۵ میلی‌متری خود را برای باراکا و پروژه‌های بعدش به کار برد. او همچنین فیلمهای IMAX کرونوس (۱۹۸۵) و مکان مقدس(۱۹۸۶) را کارگردانی کرد. او همچنین فیلمبردار بخش‌هایی از فیلم جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت بود. سامسارا، دنبالهٔ باراکا، نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، و در ۲۴ اوت ۲۰۱۲ در آمریکا اکران شد.

فریک در مورد کار خود می‌نویسد: من فکر می‌کنم کارم با کویانیسکاتسی و کرونوس و باراکا توفیق یافت. هم تکنیکی هستند هم فلسفی. من همواره آماده‌ام برای کاوش‌کردن عمیق موضوع مورد علاقه‌ام: ارتباطات انسانی برای همیشه.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram