Scroll down

فیلم های کارگردان Benjamin Renner بنجامین رنر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Benjamin Renner ( بنجامین رنر )
2 فیلم imdb wiki

بنجامین رنر

بنجامین رنر (به انگلیسی: Benjamin Renner) کاریکاتوریست، انیماتور و فیلمساز فرانسوی است. رنر و تهیه کنندگان دیگرش در سال ۲۰۱۴ نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین انیمیشن بلند برای فیلم ارنست و سلستین شدند. او پیش از این کارگردانی کوتاه La queue de la souris (دم موش) را در سال 2008 بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۵ او کمیک روباه بد گنده و قصه‌های دیگر... را منتشر کرد؛ سپس آن را به عنوان یک فیلم داستانی منتشر کر ... ادامه ...

بنجامین رنر (به انگلیسی: Benjamin Renner) کاریکاتوریست، انیماتور و فیلمساز فرانسوی است. رنر و تهیه کنندگان دیگرش در سال ۲۰۱۴ نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین انیمیشن بلند برای فیلم ارنست و سلستین شدند. او پیش از این کارگردانی کوتاه La queue de la souris (دم موش) را در سال 2008 بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۵ او کمیک روباه بد گنده و قصه‌های دیگر... را منتشر کرد؛ سپس آن را به عنوان یک فیلم داستانی منتشر کرد که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، روباه بد گنده و قصه‌های دیگر... .




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram