Scroll down

فیلم های کارگردان Laura Poitras لورا پویترس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Laura Poitras ( لورا پویترس )
4 فیلم imdb wiki

لورا پویترس

لورا پویترس (انگلیسی: Laura Poitras‎؛ زادهٔ 1964) یک تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های مستند اهل ایالات متحده آمریکا مقیم برلین است.
پویترس به خاطر اثرش، شهروند شماره چهار برندهٔ جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده است و پیشتر نیز به خاطر اثر دیگری در سال ۲۰۰۷ نامزد همان جایزه شده بود. گزارش افشاگری‌های جاسوسی گسترده (از سال ۲۰۱۳ تا کنون) از سوی پویترس، گلن گرینوالد، اون مکسکیل، و ... ادامه ...

لورا پویترس (انگلیسی: Laura Poitras‎؛ زادهٔ 1964) یک تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های مستند اهل ایالات متحده آمریکا مقیم برلین است.
پویترس به خاطر اثرش، شهروند شماره چهار برندهٔ جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده است و پیشتر نیز به خاطر اثر دیگری در سال ۲۰۰۷ نامزد همان جایزه شده بود. گزارش افشاگری‌های جاسوسی گسترده (از سال ۲۰۱۳ تا کنون) از سوی پویترس، گلن گرینوالد، اون مکسکیل، و بارتن گلمن باعث اعطای جایزه پولیتزر برای خدمات عمومی سال ۲۰۱۴ مشترکاً به گاردین و واشینگتن پست شد.وی همچنین برنده جوایزی همچون کمک هزینه گوگنهایم شده است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram