Scroll down

فیلم های کارگردان Matthew Heineman متیو هاینمن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Matthew Heineman ( متیو هاینمن )
7 فیلم imdb wiki

متیو هاینمن

متیو هاینمن یک فیلمساز آمریکایی است. جشنواره فیلم ساندنس هایمن را «یکی از بااستعدادترین و هیجان‌انگیزترین فیلمسازان مستند که امروز کار می‌کند» نامید، در حالی که آن تامپسون از ایندی‌وایر نوشت که هاینمن «فیلمساز محترم و با استعدادی است که نترسی سبک گونزو را با حساسیت همدلانه ترکیب می‌کند». او اخیراً نامزد جایزه دستاورد برجسته کارگردانی اولین فیلم بلند یک کارگردان شد این انتخاب توسط انجمن کارگردانا ... ادامه ...

متیو هاینمن یک فیلمساز آمریکایی است. جشنواره فیلم ساندنس هایمن را «یکی از بااستعدادترین و هیجان‌انگیزترین فیلمسازان مستند که امروز کار می‌کند» نامید، در حالی که آن تامپسون از ایندی‌وایر نوشت که هاینمن «فیلمساز محترم و با استعدادی است که نترسی سبک گونزو را با حساسیت همدلانه ترکیب می‌کند». او اخیراً نامزد جایزه دستاورد برجسته کارگردانی اولین فیلم بلند یک کارگردان شد این انتخاب توسط انجمن کارگردانان آمریکا (دی‌جی‌ای) برای اولین فیلم بلندشجنگ خصوصی انجام شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram