Scroll down

فیلم های کارگردان Christian Tafdrup کریستین تافدروپ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Christian Tafdrup ( کریستین تافدروپ )
3 فیلم imdb wiki

کریستین تافدروپ

کریستین تافدروپ (به دانمارکی: Christian Tafdrup؛ زادهٔ ۸ آوریل ۱۹۷۸ در کپنهاگ) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دانمارکی است.
او به عنوان بازیگر از سال ۱۹۹۳ فعال بوده و در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی همچون بعد از عروسی (۲۰۰۶)، جنایت (۲۰۰۷)، وثیقه (۲۰۱۰) در کنار دیگر آثار حضور داشته‌است. تافدروپ نخستین کارگردانی فیلم بلند خود را با فیلم والدین (۲۰۱۶) انجام داد که برای آن جایزه روبرت ۲۰۱۷ برای ب ... ادامه ...

کریستین تافدروپ (به دانمارکی: Christian Tafdrup؛ زادهٔ ۸ آوریل ۱۹۷۸ در کپنهاگ) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دانمارکی است.
او به عنوان بازیگر از سال ۱۹۹۳ فعال بوده و در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی همچون بعد از عروسی (۲۰۰۶)، جنایت (۲۰۰۷)، وثیقه (۲۰۱۰) در کنار دیگر آثار حضور داشته‌است. تافدروپ نخستین کارگردانی فیلم بلند خود را با فیلم والدین (۲۰۱۶) انجام داد که برای آن جایزه روبرت ۲۰۱۷ برای بهترین کارگردانی را دریافت کرد. او با کارگردانی بد حرف نزن (۲۰۲۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جایزه بهترین انتخاب کارگردان را از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فوق‌العاده بوچئون ۲۰۲۲ دریافت کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram