Scroll down

فیلم های کارگردان Noel M. Smith نوئل ام. اسمیت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Noel M. Smith ( نوئل ام. اسمیت )
2 فیلم imdb wiki

نوئل ام. اسمیت

نوئل مِـیسون اسمیت (انگلیسی: Noel Mason Smith؛ ‏ ۲۲ مهٔ ۱۸۹۵ – ۲۰ سپتامبر ۱۹۵۵) فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم اهل ایالات متحده آمریکا بود.از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به تندرست و شاد، کید اسپید، دوست پسرش، مدل‌ها و همسران، دختری در لیموزین، برد پرزحمت، مستخدمه و پارچه کتانی، دندان‌پزشکان و بانوان، سرپیشخدمت، عزیزان دل و سوئیچ بمب، هالوها و یاوه‌سرایی‌هایشان، ناشی‌ها و خرابکاری‌ ... ادامه ...

نوئل مِـیسون اسمیت (انگلیسی: Noel Mason Smith؛ ‏ ۲۲ مهٔ ۱۸۹۵ – ۲۰ سپتامبر ۱۹۵۵) فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم اهل ایالات متحده آمریکا بود.از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به تندرست و شاد، کید اسپید، دوست پسرش، مدل‌ها و همسران، دختری در لیموزین، برد پرزحمت، مستخدمه و پارچه کتانی، دندان‌پزشکان و بانوان، سرپیشخدمت، عزیزان دل و سوئیچ بمب، هالوها و یاوه‌سرایی‌هایشان، ناشی‌ها و خرابکاری‌ها، خپله و کشمکش‌ها و تامال و دختران نانجیب اشاره کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram