Scroll down

فیلم های کارگردان Nas ناز خواننده

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Nas ( ناز (خواننده) )
1 فیلم imdb wiki

ناز (خواننده)

نصیر بن اولو دارا جونز (به انگلیسی: Nasir bin Olu Dara Jones) (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۷۳ در نیویورک) که با نام ناس هم شناخته می‌شود از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی است.
او پسر نوازنده جاز اولو دارا است. نخستین آلبوم او در سال ۱۹۹۴ با نام ایلماتیک" و با همکاری شرکت "کلمبیا رکوردز" منتشر شد. پس از آن ناس گروه بزرگ "The Firm را تشکیل داد یک آلبوم به همراه این گروه منتشر کرد. در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ ناس ... ادامه ...

نصیر بن اولو دارا جونز (به انگلیسی: Nasir bin Olu Dara Jones) (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۷۳ در نیویورک) که با نام ناس هم شناخته می‌شود از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی است.
او پسر نوازنده جاز اولو دارا است. نخستین آلبوم او در سال ۱۹۹۴ با نام ایلماتیک" و با همکاری شرکت "کلمبیا رکوردز" منتشر شد. پس از آن ناس گروه بزرگ "The Firm را تشکیل داد یک آلبوم به همراه این گروه منتشر کرد. در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ ناس با جی-زی درگیری‌هایی را پیدا کرد و هر یک با دادن آهنگ‌هایی ضد هم به یکدیگر حمله می‌کردند حتی درگیری آن‌ها به کنسرت هیپ هاپ در شهر نیویورک نیز رسید. در سال ۲۰۰۶ ناز با کمک "دف جم رکورد" آلبوم "Hip Hop Is Dead" رو منتشر کرد که با حمایت زیادی همراه شد. ناز یک کارآفرین از طریق کمپانی ضبط موسیقی خود، فروشگاه کفش کتانی، و انتشار مجله است. او صاحب یک فروشگاه کفش کتانی به اسم فیلا است. او در حال حاضر با دف جم رکورد همکاری می‌کند. در سال ۲۰۱۰، او آلبومی با همکاری هنرمند رگی دامیان مارلی، به اسم (Distant Relatives)که پسر باب مارلی است منتشر کرد. تمام حق امتیاز این آلبوم به سازمان‌های خیریه در آفریقا داده شده‌است. آلبوم یازدهم او، زندگی خوب، در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.
او دارای شش آلبوم شماره ۱ در (بیلبورد ۲۰۰)است که با امینم و کانیه وست برابر است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram