Scroll down

فیلم های کارگردان Youssef Chahine یوسف شاهین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Youssef Chahine ( یوسف شاهین )
9 فیلم imdb wiki

یوسف شاهین

یوسف شاهین (به عربی: یوسف شاهین) (۲۵ ژانویه ۱۹۲۶ — ۲۷ ژوئیه ۲۰۰۸) کارگردان معروف سینمای مصری بود. او به‌عنوان یک چهره برجسته هنری و شخصیتی سرشناس و محبوب در مصر و جامعه عرب شناخته می‌شد. در جشنواره فیلم کن ۱۹۹۷ جایزه یک عمر دستاورد هنری به شاهین اعطا شد.شاهین در فیلم‌هایش بیشتر به مسایل سیاسی، مشکلات مردم مصر و بحرانهای اجتماعی این کشور می‌پرداخت. او همواره با سیاست‌های رییسان جمهور مصر به‌ویژه حس ... ادامه ...

یوسف شاهین (به عربی: یوسف شاهین) (۲۵ ژانویه ۱۹۲۶ — ۲۷ ژوئیه ۲۰۰۸) کارگردان معروف سینمای مصری بود. او به‌عنوان یک چهره برجسته هنری و شخصیتی سرشناس و محبوب در مصر و جامعه عرب شناخته می‌شد. در جشنواره فیلم کن ۱۹۹۷ جایزه یک عمر دستاورد هنری به شاهین اعطا شد.شاهین در فیلم‌هایش بیشتر به مسایل سیاسی، مشکلات مردم مصر و بحرانهای اجتماعی این کشور می‌پرداخت. او همواره با سیاست‌های رییسان جمهور مصر به‌ویژه حسنی مبارک به مخالفت می‌پرداخت و از گروه‌های بنیادگرای اسلامی کشورش نیز به‌شدت انتقاد می‌کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram