Scroll down

فیلم های کارگردان Josef Fares یوسف فارس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Josef Fares ( یوسف فارس )
4 فیلم imdb wiki

یوسف فارس

یوسف فارس (سوئدی: Josef Fares؛ زادهٔ ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۷) یک کارگردان و طراح بازی اهل سوئد است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.
جوزف فارس زمانی که 10 ساله بود به سوئد نقل مکان کرد و با خانواده اش از جنگ داخلی لبنان فرار کرد و آشوری است. Variety او را یکی از ده کارگردانی که در سال 2006 باید تماشا کرد، اعلام کرد. در همان سال او جایزه فیلم شورای نوردیک را برای فیلم زوزو دریافت کرد. او ... ادامه ...

یوسف فارس (سوئدی: Josef Fares؛ زادهٔ ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۷) یک کارگردان و طراح بازی اهل سوئد است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.
جوزف فارس زمانی که 10 ساله بود به سوئد نقل مکان کرد و با خانواده اش از جنگ داخلی لبنان فرار کرد و آشوری است. Variety او را یکی از ده کارگردانی که در سال 2006 باید تماشا کرد، اعلام کرد. در همان سال او جایزه فیلم شورای نوردیک را برای فیلم زوزو دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۳ اولین بازی ویدیویی خود را با نام Brothers: A Tale of Two Sons کارگردانی کرد. این بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. تمرکز آن بر تعامل بین دو برادر و سفر آنها برای نجات پدرشان است. او سپس شرکت توسعه خود را به نام Hazelight Studios تشکیل داد و با ناشر Electronic Arts برای بازی ویدیویی بعدی خود، A Way Out، که در 23 مارس 2018 منتشر شد، شریک شد.
در 7 دسامبر 2017، جوزف در The Game Awards 2017 ظاهر شد و در حالی که روی صحنه با مجری برنامه جف کیلی روی صحنه بود، سخنرانی کرد. او همچنین زمانی را صرف انتقاد شدید از جوایز اسکار به دلیل برداشت بی‌علاقه آن‌ها از بازی‌های ویدیویی کرد، در سخنانی که به عنوان سخنرانی او به نام «لعنت به اسکار» شناخته شد. به دلیل سخنرانی‌اش، او مورد تمجید بین‌المللی در میان طرفداران قرار گرفت و سخنرانی‌اش یک الگوی جدید اینترنتی را ایجاد کرد که شامل خرابکاری دسته جمعی صفحات مرتبط ویکی‌پدیا می‌شود، که معمولاً به فیلم The Room در سال 2003 اشاره دارد، زیرا بسیاری از مردم او را با کارگردان فیلم، تامی وایزو مقایسه می‌کنند. .فارس شامل سخنرانی خود در مورد اسکار به عنوان یک ایستر اگ در بازی 2021 It Takes Two است و در حین پذیرفتن جایزه بهترین بازی سال بازی در The Game Awards 2021 به سخنرانی اشاره کرد.
وی کارگردان فیلم‌هایی همچون توپ‌ها بوده است.همچنین بازی A Way Out با حضور برادر بزرگ ترش یعنی فارس فارس را نیز در کارنامه خود دارد که یکی از خلاقانه ترین بازی های ویدویی در سال 2018 به شمار میرود.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram