Scroll down

فیلم های کارگردان Ken Loach کن لوچ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Ken Loach ( کن لوچ )
22 فیلم imdb wiki

کن لوچ

کنت "کِن" لوچ (به انگلیسی: Kenneth "Ken" Loach) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۳۶) کارگردان سینما و تلویزیون اهل انگلستان است. او به‌خاطر سبک کارگردانی ناتورالیستی و متأثر از واقع‌گرایی اجتماعی شناخته می‌شود.کن لوچ دو بار موفق به دریافت نخل طلای جشنواره فیلم کن شده؛ یک بار در سال ۲۰۰۶ برای فیلم بادی که کشتزار جو را تکان می‌دهد، و یک بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم من، دانیل بلیک. فیلم دیگرش، قوش، در نظرسنجی بنیاد فیلم ... ادامه ...

کنت "کِن" لوچ (به انگلیسی: Kenneth "Ken" Loach) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۳۶) کارگردان سینما و تلویزیون اهل انگلستان است. او به‌خاطر سبک کارگردانی ناتورالیستی و متأثر از واقع‌گرایی اجتماعی شناخته می‌شود.کن لوچ دو بار موفق به دریافت نخل طلای جشنواره فیلم کن شده؛ یک بار در سال ۲۰۰۶ برای فیلم بادی که کشتزار جو را تکان می‌دهد، و یک بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم من، دانیل بلیک. فیلم دیگرش، قوش، در نظرسنجی بنیاد فیلم بریتانیا رتبهٔ هفتم از ۱۰۰ فیلم برتر بریتانیایی قرن بیستم را به‌دست‌آورد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram