Scroll down

فیلم های کارگردان Sean Penn شان پن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Sean Penn ( شان پن )
7 فیلم imdb wiki

شان پن

شان جاستین پن (زاده ۱۷ اوت ۱۹۶۰ برابر با چهارشنبه، ۲۶ اَمرداد ۱۳۳۹ ) بازیگر ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است. وی به دلیل نقش هایش در درام رمز و راز رودخانه مرموز (۲۰۰۳) و میلک بیوپیک (۲۰۰۸) دو جایزه آکادمی برنده شده است .
شان پین فعالیت بازیگری خود را در تلویزیون آغاز کرد ، با یک نمایش کوتاه در قسمت ۱۱۲ خانه کوچک در ۴ دسامبر سال ۱۹۷۴ و به کارگردانی پدرش لئو پن . پس از اولین خ ... ادامه ...

شان جاستین پن (زاده ۱۷ اوت ۱۹۶۰ برابر با چهارشنبه، ۲۶ اَمرداد ۱۳۳۹ ) بازیگر ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است. وی به دلیل نقش هایش در درام رمز و راز رودخانه مرموز (۲۰۰۳) و میلک بیوپیک (۲۰۰۸) دو جایزه آکادمی برنده شده است .
شان پین فعالیت بازیگری خود را در تلویزیون آغاز کرد ، با یک نمایش کوتاه در قسمت ۱۱۲ خانه کوچک در ۴ دسامبر سال ۱۹۷۴ و به کارگردانی پدرش لئو پن . پس از اولین خود فیلم در درام شیپور خاموشی (۱۹۸۱)، و طیف متنوعی از نقش های فیلم در دهه ۱۹۸۰، از جمله اوقات خوش در ریجمونت های (۱۹۸۲)، پن توجه انتقادی برای نقش خود را در نمایشهای جنایی به دست آورد در محدوده نزدیک (۱۹۸۶) ، State of Grace (۱۹۹۰) ، و راه کارلیتو (۱۹۹۳). او با درام راه رفتن مرد مرده (۱۹۹۵) به عنوان بازیگر برجسته مشهور شناخته شد و بدین ترتیب برای اولین بار نامزد جایزه اسکار و بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم برلین شد . پن قبل از کسب اولین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال ۲۰۰۳ برای رودخانه مرموز و دومین بازی در سال ۲۰۰۸ دو نامزد اسکار دیگر برای کمدی-درامای وودی آلن برای کمدی-درام رذل و دوست‌داشتنی (۱۹۹۹) و درام من سم هستم (۲۰۰۱) دریافت کرد. برای شیر . وی همچنین در جشنواره کن برای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نیک کاساویتس (کارگردانی اون خیلی دوست‌داشتنیه (۱۹۹۷) کارگردانی کرده است ، و دو جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره ونیز برای فیلم ایندی جارو جنجال (۱۹۹۸) و درام ۲۱ گرم ( ۲۰۰۳)
پن اولین کارگردانی فیلم سینمایی خود را با دونده هندی (۱۹۹۱) آغاز کرد و پس از آن فیلم درام نگهبان گذرگاه (۱۹۹۵) و فیلم رمز و راز ( قول (۲۰۰۱)). پن یکی از ۱۱ بخش ۱۱'۰۹ "را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰۰۲) کارگردانی کرد ، فیلمی تلفیقی که در پاسخ به حملات ۱۱ سپتامبر ساخته شده است. چهارمین فیلم بلند او ، فیلم زنده ماندن درام بیوگرافی به‌سوی طبیعت وحشی (۲۰۰۷) ، به تحسین منتقدان و دو نامزد جایزه اسکار رسید.
علاوه بر کارهای فیلمسازی ، پن درگیر فعالیت های سیاسی و اجتماعی از جمله انتقادات وی به دولت جورج دبلیو بوش ، تماس وی با روسای جمهور کوبا و ونزوئلا و کارهای بشردوستانه وی در اثر توفند کاترینا در سال ۲۰۰۵ و زمین‌لرزه ۲۰۱۰ هائیتی





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram