Scroll down

فیلم های کارگردان Kevin Spacey کوین اسپیسی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Kevin Spacey ( کوین اسپیسی )
2 فیلم imdb wiki

کوین اسپیسی

کِوین اِسپِیسی فاولِر (انگلیسی: Kevin Spacey Fowler؛ زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۵۹) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او فعالیتش را در دههٔ ۱۹۸۰ با حضور در تئاتر آغاز کرد و سپس نقش‌های مکملی در سینما و تلویزیون به دست آورد. نخستین نقش‌های اصلی او در دل‌سوختگی (۱۹۸۶) و دختر شاغل (۱۹۸۸) بود. او در دههٔ ۱۹۹۰ با دریافت دو جایزهٔ اسکار برای فیلم نئو-نوآر جنایی مظنونین همیشگی (۱۹۹۵؛ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) ... ادامه ...

کِوین اِسپِیسی فاولِر (انگلیسی: Kevin Spacey Fowler؛ زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۵۹) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او فعالیتش را در دههٔ ۱۹۸۰ با حضور در تئاتر آغاز کرد و سپس نقش‌های مکملی در سینما و تلویزیون به دست آورد. نخستین نقش‌های اصلی او در دل‌سوختگی (۱۹۸۶) و دختر شاغل (۱۹۸۸) بود. او در دههٔ ۱۹۹۰ با دریافت دو جایزهٔ اسکار برای فیلم نئو-نوآر جنایی مظنونین همیشگی (۱۹۹۵؛ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) و فیلم درام با مضمون بحران میانسالی زیبایی آمریکایی (۱۹۹۹؛ بهترین بازیگر مرد) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. از میان دیگر نقش‌های اصلی او می‌توان به فیلم‌های گلن‌گری گلن راس (۱۹۹۲)، کمدی درام شنا با کوسه‌ها (۱۹۹۴)، تریلر روان‌شناختی هفت (۱۹۹۵)، نئو-نوآر جنایی محرمانه لس آنجلس (۱۹۹۷)، فیلم درام به دیگری نیکی کن (۲۰۰۰)، فیلم معمایی علمی-تخیلی کی-پکس (۲۰۰۱)، فیلم زندگینامه‌ای موزیکال فراسوی دریا (۲۰۰۴)، فیلم ابرقهرمانی بازگشت سوپرمن (۲۰۰۶) و فیلم اکشن بیبی راننده (۲۰۱۷) اشاره کرد.
اسپیسی در زمینهٔ برادوی در سال ۱۹۸۶ در کنار جک لمون در سفر دراز روز در شب حضور یافت. در سال ۱۹۹۱ او برای نقش‌آفرینی در گمشده در یانکرز برندهٔ یک جایزهٔ تونی شد و با دریافت دومین جایزهٔ تونی در سال ۱۹۹۹ برای مرد یخین می‌آید به بازی در تئاتر ادامه داد. او از سال ۲۰۰۴ تا زمان کناره‌گیری در اواسط سال ۲۰۱۵ مدیر هنری تئاتر اولد ویک در لندن بود. در سال ۲۰۱۷ او میزبان ۷۱ اُمین جوایز تونی بود. اسپیسی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در نقش فرانک آندروود در سریال درام سیاسی خانه پوشالی از شبکهٔ نتفلیکس بازی کرد که او را برندهٔ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال و دو جایزه متوالی از انجمن بازیگران فیلم و همچنین نامزد پنج جایزهٔ امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام کرد.حرفهٔ اسپیسی در اکتبر ۲۰۱۷ پس از اتهاماتی از سوی بازیگر آمریکایی آنتونی رپ دستخوش تغییرات گسترده‌ای شد؛ رپ ادعا کرد که زمانی که او ۱۴ سال سن داشت (در ۱۹۸۶)، اسپیسی قصد پیش‌روی جنسی به او را داشته‌است. پس از این رویداد افراد دیگری پیش آمده و ادعاهای مشابهی را مبنی بر اینکه اسپیسی تلاش‌هایی برای برقراری ارتباط جنسی با آن‌ها داشته یا آن‌ها را مورد تعرض جنسی قرار داده، مطرح کردند. نتفلیکس روابط خود را با اسپیسی قطع کرد و یکی از فیلم‌های او را با نام «گور» کنار گذاشته و او را از آخرین فصل سریال خانه پوشالی برکنار کرد. کریستوفر پلامر جایگزین او در نقش جی. پال گتی در فیلم تمام پول‌های جهان (۲۰۱۷) ساختهٔ ریدلی اسکات شد. اسپیسی در سال ۲۰۱۸ در فیلم باشگاه پسران بیلیونر ظاهر شد که نقش او بدون هیچ تغییری منتشر شد. او قرار است در فیلم‌های مردی که خدا را ترسیم کرد و پیتر پنج هشت ظاهر شود که در تاریخ‌های نامشخصی منتشر خواهند شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram