Scroll down

فیلم های کارگردان René Goscinny رنه گوسینی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان René Goscinny ( رنه گوسینی )
2 فیلم imdb wiki

رنه گوسینی

رنه گوسینی (فرانسوی: René Goscinny‎؛ ۱۴ اوت ۱۹۲۶ – ۵ نوامبر ۱۹۷۷(۱۹۷۷-11-۰۵)) نویسنده و ویرایشگر کتابهای مصور بود که سری داستانی مصور ماجراهای استریکس را با تصویرگری آلبرت آدرزو، خلق کرد. گوسینی عمده دوران کودکی خود را در آرژانتین، بوینس آیرس، سپری کرد و در یک مدرسه فرانسوی زبان تحصیل کرد. سپس برای مدتی به آمریکا رفت. در آمریکا با موریس کاریکاتوریست بلژیکی آشنا شد. بعد از بازگشت به فرانسه به مدت ب ... ادامه ...

رنه گوسینی (فرانسوی: René Goscinny‎؛ ۱۴ اوت ۱۹۲۶ – ۵ نوامبر ۱۹۷۷(۱۹۷۷-11-۰۵)) نویسنده و ویرایشگر کتابهای مصور بود که سری داستانی مصور ماجراهای استریکس را با تصویرگری آلبرت آدرزو، خلق کرد. گوسینی عمده دوران کودکی خود را در آرژانتین، بوینس آیرس، سپری کرد و در یک مدرسه فرانسوی زبان تحصیل کرد. سپس برای مدتی به آمریکا رفت. در آمریکا با موریس کاریکاتوریست بلژیکی آشنا شد. بعد از بازگشت به فرانسه به مدت بیست سال در خلق مجموعه کمیک لوک خوش شانس با موریس همکاری کرد.

گوسینی یک مجموعه کتاب کودک با نام نیکولا کوچولو نوشته‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram