Scroll down

فیلم های کارگردان John Williams جان ویلیامز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان John Williams ( جان ویلیامز )
2 فیلم imdb wiki

جان ویلیامز

جان تاونر ویلیامز (به انگلیسی: John Towner Williams)، آهنگساز، رهبر ارکستر و پیانیست آمریکایی و از سرشناس‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی فیلم است. در طول بیش از شش دهه متوالی، ویلیامز موسیقی بیش از صد فیلم سینمایی مختلف را تصنیف یا رهبری نموده و بسیاری از مشهورترین قطعه‌های ساخته شده برای فیلم‌های سینمایی همچون آرواره‌ها، سری جنگ ستارگان، سوپرمن، «ای‌تی موجود فرازمینی»، سری ایندیانا جونز،پارک ژوراسیک، ... ادامه ...

جان تاونر ویلیامز (به انگلیسی: John Towner Williams)، آهنگساز، رهبر ارکستر و پیانیست آمریکایی و از سرشناس‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی فیلم است. در طول بیش از شش دهه متوالی، ویلیامز موسیقی بیش از صد فیلم سینمایی مختلف را تصنیف یا رهبری نموده و بسیاری از مشهورترین قطعه‌های ساخته شده برای فیلم‌های سینمایی همچون آرواره‌ها، سری جنگ ستارگان، سوپرمن، «ای‌تی موجود فرازمینی»، سری ایندیانا جونز،پارک ژوراسیک،تنها در خانه، فهرست شیندلر و سه فیلم نخست از مجموعه هری پاتر از کارهای اوست. او همچنین برای دور از بازی‌های المپیک، تعداد بسیاری کنسرت و مجموعه تلویزیونی، موسیقی تصنیف نموده‌است. ویلیامز از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۳ میلادی رهبر اصلی ارکستر بوستون پاپز بوده‌است و هم‌اکنون یکی از رهبران برجسته آن به‌شمار می‌رود. ویلیامز پنج بار به دریافت جایزه اسکار نائل گشته‌است. او بیشتر از هر انسان زندهٔ دیگری نامزد جایزهٔ اسکار شده‌است. ویلیامز با پنجاه بار نامزد شدن برای دریافت این جایزه، مقام دوم بیشترین تعداد نامزدی برای جوایز اسکار را پس از والت دیسنی (با ۵۹ نامزدی) کسب کرده‌است.در سال ۲۰۰۰ میلادی، نام او به تالار مشاهیر جام هالیوود وارد شد و چهار سال بعد، نشان افتخار مجمع کندی به او اهدا گردید. استیون اسپیلبرگ در بسیاری از مناسبتها او را به حد افراط ستوده و از وی به عنوان برترین آهنگساز تاریخ سینما یاد کرده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram