Scroll down

فیلم های کارگردان Alex Turner الکس ترنر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Alex Turner ( الکس ترنر )
2 فیلم imdb wiki

الکس ترنر

الکساندر دیوید ترنر (متولد ۶ ژانویه ۱۹۸۶) یک موسیقیدان، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی انگلیسی است. او بیشتر به عنوان پیشگام و ترانه‌سرای اصلی گروه راک آرکتیک مانکیز شناخته می‌شود که با آنها شش آلبوم را منتشر کرده‌است. او همچنین گروه دیگری به نام د لست شدو پاپتس دارد و به عنوان یک هنرمند انفرادی هم آهنگ ضبط کرده‌است. ترنر در یورکشر جنوبی، شفیلد بزرگ شده‌است. هنگامی که ۱۶ ساله بود با سه نفر ... ادامه ...

الکساندر دیوید ترنر (متولد ۶ ژانویه ۱۹۸۶) یک موسیقیدان، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی انگلیسی است. او بیشتر به عنوان پیشگام و ترانه‌سرای اصلی گروه راک آرکتیک مانکیز شناخته می‌شود که با آنها شش آلبوم را منتشر کرده‌است. او همچنین گروه دیگری به نام د لست شدو پاپتس دارد و به عنوان یک هنرمند انفرادی هم آهنگ ضبط کرده‌است. ترنر در یورکشر جنوبی، شفیلد بزرگ شده‌است. هنگامی که ۱۶ ساله بود با سه نفر از دوستانش آرکتیک مانکیز را تشکیل داد.
اولین آلبوم آن‌ها، هرچه که مردم بگویند هستم، همان چیزی‌ست که نیستم بیشترین فروش آلبوم‌های آغازین را در تاریخ انگلیس از آن خود کرد و رتبهٔ سی‌ام را در بهترین آلبوم‌های آغازین تاریخ رولینگ استونز به خود اختصاص داد. آلبوم‌های بعدی گروه Favourite Worst Nightmare (۲۰۱۷)، Humburg (۲۰۰۹)، Suck It and See (۲۰۱۱)، ای‌ام (۲۰۱۳) و (Tranquility Base Hotel & Casino(۲۰۱۸،هستندکه در آن‌ها سبک‌های دزرت راک، ایندی پاپ، آر اند بی و موسیقی لانژ درآمیخته شده‌اند. آرکتیک مانکیز در فستیوال گلاستونبری در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۳ حضور داشتند و همچنین در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ اجرا کردند.ترنر و مایلز کین دو آلبوم ارکسترال پاپ منتشر کرده اند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram