Scroll down

فیلم های بازیگر Miyuki Sawashiro میوکی ساواشیرو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Miyuki Sawashiro ( میوکی ساواشیرو )
38 فیلم imdb wiki

میوکی ساواشیرو

میوکی ساواشیرو (به ژاپنی: 沢城 みゆき Sawashiro Miyuki) (زادهٔ ۲ ژوئن ۱۹۸۵) یک صدا پیشه و خواننده ژاپنی وابسته به آژانس تولیدات آئونی است. او در ۲ مه ۱۹۹۹، در حالی که تنها یک دانش‌آموز مدرسه راهنمایی بود، در آزمون صداپیشگی مجموعه انیمه «دی جی کارات» شرکت نمود و توانست برنده نقش شخصیت پوچیکو به عنوان اولین نقشش شود. او در بیش از ۱۰۰ مجموعه تلویزیونی انیمه، فیلم سینمایی انیمه‌ای و بازی‌های ویدئویی ایفای ... ادامه ...

میوکی ساواشیرو (به ژاپنی: 沢城 みゆき Sawashiro Miyuki) (زادهٔ ۲ ژوئن ۱۹۸۵) یک صدا پیشه و خواننده ژاپنی وابسته به آژانس تولیدات آئونی است. او در ۲ مه ۱۹۹۹، در حالی که تنها یک دانش‌آموز مدرسه راهنمایی بود، در آزمون صداپیشگی مجموعه انیمه «دی جی کارات» شرکت نمود و توانست برنده نقش شخصیت پوچیکو به عنوان اولین نقشش شود. او در بیش از ۱۰۰ مجموعه تلویزیونی انیمه، فیلم سینمایی انیمه‌ای و بازی‌های ویدئویی ایفای نقش کرده است. میوکی ساواشیرو یکشنبه ۲ ژوئن ۲۰۱۴، در تولد ۲۹ سالگی خود، ازدواجش را ثبت نمود. او همسرش را به عنوان فردی عادی خارج از صنعت توصیف کرد و همچنین افزود که به کار صداپیشگی ادامه خواهد داد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram