Scroll down

فیلم های بازیگر Danny Elfman دنی الفمن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Danny Elfman ( دنی الفمن )
11 فیلم imdb wiki

دنی الفمن

دنی الفمن (به انگلیسی:Danny Elfman؛ زادهٔ ۲۹ مه ۱۹۵۳) آهنگساز، خواننده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی است. او با آهنگسازی فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از جمله بتمن و موسیقی متن مجموعهٔ تلویزیونی سیمپسون‌ها شناخته شده‌است. او با تیم برتون کارگردان آمریکایی دوستی بسیار دیرینه و نزدیکی دارد و برای همه به جز ۵ فیلم از آثار تیم برتون آهنگسازی کرده‌است. او از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۵ خواننده و آهنگساز گرو ... ادامه ...

دنی الفمن (به انگلیسی:Danny Elfman؛ زادهٔ ۲۹ مه ۱۹۵۳) آهنگساز، خواننده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی است. او با آهنگسازی فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از جمله بتمن و موسیقی متن مجموعهٔ تلویزیونی سیمپسون‌ها شناخته شده‌است. او با تیم برتون کارگردان آمریکایی دوستی بسیار دیرینه و نزدیکی دارد و برای همه به جز ۵ فیلم از آثار تیم برتون آهنگسازی کرده‌است. او از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۵ خواننده و آهنگساز گروه راک اوینگو بوینگو بود.
او در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد. اولین نقش‌آفرینی او در فیلم منطقهٔ ممنوع به کارگردانی برادر بزرگترش، ریچارد الفمن در سال ۱۹۸۰ بود. او تا کنون ۴ بار نامزد جایزهٔ اسکار، برندهٔ جایزهٔ گرمی برای موسیقی متن فیلم بتمن به کارگردانی تیم برتون و برندهٔ جایزهٔ امی برای موسیقی متن مجموعهٔ تلویزیونی کدبانوهای ناامید شده‌است. همچنین او مفتخر به دریافت جایزهٔ بزرگ ریچارد کرک در جوایز فیلم تلویزیون BMI سال ۲۰۰۲ شده‌است. این جایزه سالانه به آهنگسازهایی اهدا می‌شود که مشارکت‌های مهمی در آهنگسازی فیلم و تلویزیون داشته‌باشند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram