Scroll down

فیلم های بازیگر Claudia Cardinale کلودیا کاردیناله

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Claudia Cardinale ( کلودیا کاردیناله )
42 فیلم imdb wiki

کلودیا کاردیناله

کلودیا کاردیناله (به ایتالیایی: Claudia Cardinale) (زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۳۸) هنرپیشهٔ زن ایتالیایی است که در شماری از برجسته‌ترین فیلم‌های سینمای اروپا در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ ظاهر شد. هنر نمایی‌های شاخصی همچون روکو و برادرانش (۱۹۶۰) و یوزپلنگ (۱۹۶۳) هر دو اثر لوچینو ویسکونتی، فشنگ (۱۹۶۳) فیلمی از فیلیپه د بروکا، هشت و نیم (۱۹۶۳) کاری از فدریکو فلینی و حماسه سرجیو لئونه به نام روزی روزگاری در غرب در کا ... ادامه ...

کلودیا کاردیناله (به ایتالیایی: Claudia Cardinale) (زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۳۸) هنرپیشهٔ زن ایتالیایی است که در شماری از برجسته‌ترین فیلم‌های سینمای اروپا در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ ظاهر شد. هنر نمایی‌های شاخصی همچون روکو و برادرانش (۱۹۶۰) و یوزپلنگ (۱۹۶۳) هر دو اثر لوچینو ویسکونتی، فشنگ (۱۹۶۳) فیلمی از فیلیپه د بروکا، هشت و نیم (۱۹۶۳) کاری از فدریکو فلینی و حماسه سرجیو لئونه به نام روزی روزگاری در غرب در کارنامه سینمایی او به چشم می‌خورد. اکثر فیلم‌های کاردینال ایتالیایی یا فرانسوی هستند.
سخنان بی پرده در مورد حقوق زنان و حقوق همجنسگرایان در طول سالیان متمادی موجب شده که وی به عنوان سفیر حسن نیت یونسکو در دفاع از حقوق زنان از مارس سال ۲۰۰۰ انتخاب شود.
در فوریه ۲۰۱۱ مجله لس آنجلس تایمز کاردینال را در میان ۵۰ زیباترین زنان تاریخ سینما قرار داد.
وی زادهٔ شهر تونس در کشور تونس می‌باشد. نام کامل او کلود ژوزفین رُز کاردیناله بود. پدرش یک ایتالیایی سیسیلی و مادرش فرانسوی بود. او در سال ۱۹۵۷ در مسابقه‌ای برای «انتخاب زیباترین دختر ایتالیایی ساکن تونس» برنده شد و جایزهٔ کاردیناله شرکت در «جشنواره فیلم ونیز» بود؛ در جشنواره آن همه زیبایی نمی‌توانست نظر ده‌ها تهیه‌کننده و فیلمساز را جلب نکند، و او به همین سادگی وارد سینما شد.
کاردیناله در طول چند دهه فعالیت پربار هنری خود جوایز متعددی کسب کرده‌است، از جمله خرس افتخاری جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در سال ۲۰۰۲ به خاطر یک عمر فعالیت هنری. او در سال ۲۰۰۵ زندگینامه خود را تحت عنوان «ستارگان من» به انتشار رساند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram