Scroll down

فیلم های بازیگر Bill Turnbull بیل ترنبول

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bill Turnbull ( بیل ترنبول )
9 فیلم imdb wiki

بیل ترنبول

ویلیام رابرت جولیون ترنبول (به انگلیسی: William Robert Jolyon Turnbull ) (زاده ۲۵ ژانویه ۱۹۵۶ – درگذشته ۳۱ اوت ۲۰۲۲) یک مجری تلویزیون و رادیو و روزنامه‌نگار بود که فعالیتش در پخش بیش از چهار دهه ادامه داشت. او فعالیت خود را برای بعضی از ایستگاه های رادیویی همچون رادیو کلاید و رادیو بی‌بی‌سی ۴ آغاز کرد. ترنبول پیش از اینکه مهم ترین نقش خود را تحت عنوان یکی از مجریان اصلی بی‌بی‌سی برکفست در دست گی ... ادامه ...

ویلیام رابرت جولیون ترنبول (به انگلیسی: William Robert Jolyon Turnbull ) (زاده ۲۵ ژانویه ۱۹۵۶ – درگذشته ۳۱ اوت ۲۰۲۲) یک مجری تلویزیون و رادیو و روزنامه‌نگار بود که فعالیتش در پخش بیش از چهار دهه ادامه داشت. او فعالیت خود را برای بعضی از ایستگاه های رادیویی همچون رادیو کلاید و رادیو بی‌بی‌سی ۴ آغاز کرد. ترنبول پیش از اینکه مهم ترین نقش خود را تحت عنوان یکی از مجریان اصلی بی‌بی‌سی برکفست در دست گیرد، به مدت ۱۵ سال بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۶، اخبار بی‌بی‌سی و رادیو ۵ بی‌بی‌سی را به شکل زنده عرضه نمود. وی بعد از مدتی در فعالیتش، سریال دینی آهنگ های ستایش و بازی شو تانک فکر کرد و بعدها مجری رادیو کلاسیک اف ام شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram