Scroll down

فیلم های بازیگر Taylor Hickson تیلور هیکسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Taylor Hickson ( تیلور هیکسون )
7 فیلم imdb wiki

تیلور هیکسون

تیلور دِلِینی هیکسون (انگلیسی: Taylor Delaney Hickson؛ زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۹۷) بازیگر و خواننده اهل کانادا است. او پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه متوسطه، در یک عامل استعدادیابی تست بازیگری انتخاب شد، که در همان روز قرارداد بازیگری خود را امضاء کرد. پس از ایفای نقشی جزئی در فیلم بلک‌وی، هیکسون نقشی کوچک در فیلم ددپول (۲۰۱۶) داشت. علاوه بر چندین فیلم دیگر، او در سال ۲۰۱۶ در سریال افترمث بازی کرد. از سال ... ادامه ...

تیلور دِلِینی هیکسون (انگلیسی: Taylor Delaney Hickson؛ زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۹۷) بازیگر و خواننده اهل کانادا است. او پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه متوسطه، در یک عامل استعدادیابی تست بازیگری انتخاب شد، که در همان روز قرارداد بازیگری خود را امضاء کرد. پس از ایفای نقشی جزئی در فیلم بلک‌وی، هیکسون نقشی کوچک در فیلم ددپول (۲۰۱۶) داشت. علاوه بر چندین فیلم دیگر، او در سال ۲۰۱۶ در سریال افترمث بازی کرد. از سال ۲۰۲۰، او نقش شخصیت رییل کالر را در مجموعه تلویزیونی ماوراء طبیعی شبکهٔ فریفورم تحت عنوان سرزمین مادری: فورت سِیلِم بازی کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram