Scroll down

فیلم های بازیگر Patti Smith پتی اسمیت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Patti Smith ( پتی اسمیت )
18 فیلم imdb wiki

پتی اسمیت

پاتریشیا لی اسمیت (به انگلیسی: Patricia Lee Smith) (زادهٔ ۳۰ دسامبر ۱۹۴۶)شخصیت پر نفوذ جنبش پانک مشهور به مادر بزرگ پانک که با نام هنری پتی اسمیت (به انگلیسی: Patti Smith) شناخته می‌شود، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. شهرت گستردهٔ وی بخاطر تأثیر بی چون و چرای او بر موسیقی و فرهنگ پانک در دهه ۷۰ میلادی همچنین اجرای آهنگ «به خاطر شب» است، که آن را به همراه بروس اسپرینگستین نوشت و در سال ۱۹۷۸ در ... ادامه ...

پاتریشیا لی اسمیت (به انگلیسی: Patricia Lee Smith) (زادهٔ ۳۰ دسامبر ۱۹۴۶)شخصیت پر نفوذ جنبش پانک مشهور به مادر بزرگ پانک که با نام هنری پتی اسمیت (به انگلیسی: Patti Smith) شناخته می‌شود، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. شهرت گستردهٔ وی بخاطر تأثیر بی چون و چرای او بر موسیقی و فرهنگ پانک در دهه ۷۰ میلادی همچنین اجرای آهنگ «به خاطر شب» است، که آن را به همراه بروس اسپرینگستین نوشت و در سال ۱۹۷۸ در جدول ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد سیزدهم شد.پتی اسمیت در قسمتی از کنسرت ملت‌داون سال ۲۰۰۹، در هنگام اجرای آهنگ «قدرت در دست مردم است» برای حمایت از اعتراضات مردم ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از شعار «رأی من کجاست» در قسمتی از آهنگش استفاده کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram