Scroll down

فیلم های بازیگر Halle Bailey هلی بیلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Halle Bailey ( هلی بیلی )
9 فیلم imdb wiki

هلی بیلی

هلی لین بیلی (به انگلیسی: Halle Lynn Bailey) (زاده ۲۷ مارس ۲۰۰۰) بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او بیشتر به دلیل حضور در گروه موسیقی دو نفره کلوئی ایکس هالی به همراه خواهرش کلوئی بیلی شناخته می‌شود و از سال ۲۰۱۸ تاکنون پنج نامزدی جایزه گرمی را کسب کرده‌است. ایفای نقش او در نقش اسکایلر فورستر در کمدی تلویزیونی بزرگ شده برای او نامزدی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی در جو ... ادامه ...

هلی لین بیلی (به انگلیسی: Halle Lynn Bailey) (زاده ۲۷ مارس ۲۰۰۰) بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او بیشتر به دلیل حضور در گروه موسیقی دو نفره کلوئی ایکس هالی به همراه خواهرش کلوئی بیلی شناخته می‌شود و از سال ۲۰۱۸ تاکنون پنج نامزدی جایزه گرمی را کسب کرده‌است. ایفای نقش او در نقش اسکایلر فورستر در کمدی تلویزیونی بزرگ شده برای او نامزدی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی در جوایز تصویر ان‌ای‌ای‌سی‌پی ۲۰۲۰ را به ارمغان آورد و او آریل را در فیلم لایو اکشن دیزنی پری دریایی کوچولو بازی خواهد کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram