Scroll down

فیلم های بازیگر James Mangold جیمز منگولد

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر James Mangold ( جیمز منگولد )
3 فیلم imdb wiki

جیمز منگولد

جیمز منگولد (به انگلیسی: James Mangold؛ زادهٔ ۱۶ سپتامبر ۱۹۶۳) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. از آثار مهمش می‌توان به سرزمین پلیس (۱۹۹۷)، دختر، ازهم‌گسیخته (۱۹۹۹)، سربه‌راه باش (۲۰۰۵)، ولورین (۲۰۱۳) و لوگان (۲۰۱۷) اشاره کرد. او برای لوگان نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد. او در سال ۲۰۱۹ کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم فورد در برابر فراری را بر عهده داشت که برایش نامزد در ... ادامه ...

جیمز منگولد (به انگلیسی: James Mangold؛ زادهٔ ۱۶ سپتامبر ۱۹۶۳) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. از آثار مهمش می‌توان به سرزمین پلیس (۱۹۹۷)، دختر، ازهم‌گسیخته (۱۹۹۹)، سربه‌راه باش (۲۰۰۵)، ولورین (۲۰۱۳) و لوگان (۲۰۱۷) اشاره کرد. او برای لوگان نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد. او در سال ۲۰۱۹ کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم فورد در برابر فراری را بر عهده داشت که برایش نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین فیلم شد.او در سال ۱۹۶۳ در نیویورک و در یک خانواده هنری متولد شد. پدرش رابرت منگولد هنرمند حرفه ساده‌گرایی و مادرش سیلویا منگولد نقاش بود. او در دبیرستان واشینگتن ویل که در روستایی در نیویورک واقع شده‌است تحصیل کرد سپس به انستیتو هنر کالیفرنیا رفت و در آنجا تحصیلات خود را ادامه داد. منگولد در سال ۱۹۸۵ میلادی وارد شرکت والت دیزنی شد و در آنجا فیلم نامه انیمیشن الیور و دوستان به همراه دو نفر دیگر نوشت. او پس چند سال فعالیت در دیزنی وارد دانشگاه کلمبیا شد و تحصیلات سینمایی خود را در این دانشگاه معتبر تکمیل‌کرد.
جیمز منگولد فیلم‌هایش را در ژانرهای متفاوتی می‌سازد. تهیه‌کنندگی هفت فیلمش را، بین سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۰، همسرش یعنی کتی کانرد بر عهده داشت.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram