Scroll down

فیلم های بازیگر Monica Bellucci مونیکا بلوچی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Monica Bellucci ( مونیکا بلوچی )
40 فیلم imdb wiki

مونیکا بلوچی

مونیکا آنا ماریا بِلوچّی (به ایتالیایی: ˈmɔ:nika belˈluttʃi) (زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴)؛ هنرپیشه و مدل ایتالیایی است. بلوچی ابتدا کار خود را به عنوان مدل در حرفهٔ مدلینگ شروع کرد و در عکس‌های تبلیغاتی کریستین دیور اس. آ. و دولچه و گابانا ظاهر شد؛ سپس در چندین فیلم ایتالیایی به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن هم به سینمای هالیوود وارد شد. بلوچی همواره در میان زیباترین زنان جهان در نظر گرفته شده‌است.عمدهٔ ... ادامه ...

مونیکا آنا ماریا بِلوچّی (به ایتالیایی: ˈmɔ:nika belˈluttʃi) (زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴)؛ هنرپیشه و مدل ایتالیایی است. بلوچی ابتدا کار خود را به عنوان مدل در حرفهٔ مدلینگ شروع کرد و در عکس‌های تبلیغاتی کریستین دیور اس. آ. و دولچه و گابانا ظاهر شد؛ سپس در چندین فیلم ایتالیایی به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن هم به سینمای هالیوود وارد شد. بلوچی همواره در میان زیباترین زنان جهان در نظر گرفته شده‌است.عمدهٔ شهرت بلوچی به خاطر بازی در نقش پرسفونه در سری فیلم‌های ماتریکس می‌باشد. بلوچی در فیلم دراکولای برام استوکر به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا در نقش عروس دراکولا ظاهر شد. او با بازی در فیلم‌های مالنا و برگشت‌ناپذیر توانست با دو کارگردان مشهور، یعنی جوزپه تورناتوره و گاسپار نوئه همکاری کند. از دیگر نقش‌های بلوچی می‌توان به بازی در نقش مریم مجدلیه در فیلم مصائب مسیح به کارگردانی مل گیبسون اشاره کرد. بلوچی در اسپکتر به عنوان یک باندگرل ظاهر شد. شلیک نهایی، شاگرد جادوگر و فصل کرگدن از دیگر آثار وی هستند. بلوچی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی همچون موتسارت در جنگل و توئین پیکس نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram