Scroll down

فیلم های بازیگر Lily Cole لی‌لی کول

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Lily Cole ( لی‌لی کول )
16 فیلم imdb wiki

لی‌لی کول

لی‌لی کول (نام کامل:لی‌لی لاهانا کول) زادهٔ (۲۷ دسامبر سال ۱۹۸۷) is an English model, actress and entrepreneur. یک هنرپیشه، مانکن و کار آفرین اهل بریتانیا است. کول حرفه‌ای مدل‌سازی را به عنوان یک نوجوان دنبال کرد و در سال 2009 توسط وگ پاریس به عنوان یکی از 30 مدل برتر 2000s معرفی شد. او برای اولین بار در Vogue انگلیس در 16 سالگی، به نام "مدل سال" در جوایز مدال بریتانیا مد 2010، و با بسیاری از مار ... ادامه ...

لی‌لی کول (نام کامل:لی‌لی لاهانا کول) زادهٔ (۲۷ دسامبر سال ۱۹۸۷) is an English model, actress and entrepreneur. یک هنرپیشه، مانکن و کار آفرین اهل بریتانیا است. کول حرفه‌ای مدل‌سازی را به عنوان یک نوجوان دنبال کرد و در سال 2009 توسط وگ پاریس به عنوان یکی از 30 مدل برتر 2000s معرفی شد. او برای اولین بار در Vogue انگلیس در 16 سالگی، به نام "مدل سال" در جوایز مدال بریتانیا مد 2010، و با بسیاری از مارک‌های شناخته شده، از جمله الکساندر مک‌کوئین، شنل، لویی ویتون، ژان پل گوتیه و موسکینو کار می‌کرد . کمپین تبلیغاتی او شامل لانگچمپ،آنا سویی،, Rimmel و Cacharel است.اولین نقش رهبری کول در نقش یک هنرپیشه به عنوان والنتینا در سال 2009 فیلم دکتر پارناسوس، مردی که به شیطان رو دست زد بود. فیلم دیگر او شامل Passages است، کوتاه به کارگردانی شکهار کاپور، و اژدها وجود دارد که توسط رولند جافه کارگردانی شده‌است. در سال 2013 کول غیرممکن شد، یک گروه نوآوری و انکوباتور (قبلا یک شبکه اجتماعی اجتماعی هدیه که در حال حاضر به نام غیر ممکن است) تغییر نام داد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram