Scroll down

فیلم های بازیگر Max von Sydow ماکس فون سیدو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Max von Sydow ( ماکس فون سیدو )
78 فیلم imdb wiki

ماکس فون سیدو

ماکس فون سیدو (به سوئدی: Max von Sydow) با نام اصلی کارل آدولف فون سیدو (به سوئدی: Carl Adolf von Sydow) (زاده ۱۰ آوریل ۱۹۲۹ – درگذشته ۸ مارس ۲۰۲۰) هنرپیشه سوئدی بود که از سال ۲۰۰۲ به تابعیت فرانسه درآمد. او نقش اول بسیاری از فیلم‌ها بود و در فیلم‌های بیشتری در نقش دوم با زبان‌های سوئدی، نروژی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، دانمارکی، فرانسوی، و اسپانیایی هنرنمایی کرد. فون سیدو جایزه فرهنگی بنیاد پاد ... ادامه ...

ماکس فون سیدو (به سوئدی: Max von Sydow) با نام اصلی کارل آدولف فون سیدو (به سوئدی: Carl Adolf von Sydow) (زاده ۱۰ آوریل ۱۹۲۹ – درگذشته ۸ مارس ۲۰۲۰) هنرپیشه سوئدی بود که از سال ۲۰۰۲ به تابعیت فرانسه درآمد. او نقش اول بسیاری از فیلم‌ها بود و در فیلم‌های بیشتری در نقش دوم با زبان‌های سوئدی، نروژی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، دانمارکی، فرانسوی، و اسپانیایی هنرنمایی کرد. فون سیدو جایزه فرهنگی بنیاد پادشاهی سوئد را در سال ۱۹۵۴، و کاماندر دِزآر اِ دِلِتر (به سوئدی: Commandeur des Arts et des Lettres) را در سال ۲۰۰۵، و لژیون دونور را در سال ۲۰۱۰ دریافت کرد. او بیشتر در نقش یک تبهکار ظاهر می‌شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram