Scroll down

فیلم های بازیگر Eva Mendes اوا مندس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Eva Mendes ( اوا مندس )
31 فیلم imdb wiki

اوا مندس

اوا مندس (به انگلیسی: Eva Mendes) یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی - آمریکایی است، که در فیلم‌هایی همچون روزی روزگاری در مکزیکو، هیچ، گوست رایدر، اون‌یکی‌ها، ستوان بد: بندر نیواورلئان، روح و دختر در حال پیشرفت، برادر من خوک، داستان وندل بیکر، خارج از زمان، شب مال ماست، وابسته به تو بازی کرده‌است. در سال ۲۰۰۸، در نظرخواهی که انجمن جراحان زیبایی دندان در آمریکا از متخصصان این رشته انجام داد، لبخند من ... ادامه ...

اوا مندس (به انگلیسی: Eva Mendes) یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی - آمریکایی است، که در فیلم‌هایی همچون روزی روزگاری در مکزیکو، هیچ، گوست رایدر، اون‌یکی‌ها، ستوان بد: بندر نیواورلئان، روح و دختر در حال پیشرفت، برادر من خوک، داستان وندل بیکر، خارج از زمان، شب مال ماست، وابسته به تو بازی کرده‌است. در سال ۲۰۰۸، در نظرخواهی که انجمن جراحان زیبایی دندان در آمریکا از متخصصان این رشته انجام داد، لبخند مندس با کسب رای ۳۸ درصد نظرخواهان به عنوان بهترین لبخند انتخاب شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram