Scroll down

فیلم های بازیگر Jonathan Winters جاناتان وینترز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jonathan Winters ( جاناتان وینترز )
18 فیلم imdb wiki

جاناتان وینترز

جاناتان هارشمن وینترز سوم (به انگلیسی: Jonathan Harshman Winters III) (زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۲۵ - درگذشته ۱۱ آوریل ۲۰۱۳) کمدین، بازیگر، نویسنده و هنرمند آمریکایی است که اغلب برای بازی در مجموعه‌های کمدی شناخته‌می‌شود. وینترز از سال ۱۹۶۰ آلبوم‌های کلاسیک کمدی منتشر می‌کرد. او ۱۱ بار نامزد جایزه گرمی برای بهترین آلبوم کمدی شد و جایزه بهتری آلبوم کودکان و بهترین آلبوم کمدی گفتاری را نیز به دست آورد. وی چن ... ادامه ...

جاناتان هارشمن وینترز سوم (به انگلیسی: Jonathan Harshman Winters III) (زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۲۵ - درگذشته ۱۱ آوریل ۲۰۱۳) کمدین، بازیگر، نویسنده و هنرمند آمریکایی است که اغلب برای بازی در مجموعه‌های کمدی شناخته‌می‌شود. وینترز از سال ۱۹۶۰ آلبوم‌های کلاسیک کمدی منتشر می‌کرد. او ۱۱ بار نامزد جایزه گرمی برای بهترین آلبوم کمدی شد و جایزه بهتری آلبوم کودکان و بهترین آلبوم کمدی گفتاری را نیز به دست آورد. وی چندین بار نمایشگاه‌هایی برای نقاشی‌هایش برگزار کرده‌است. تأثیرگذاری جاناتان وینترز بر صنعت کمدی آمریکا به حدی بوده‌است که او دارای ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود است و کمدین‌های بزرگی، از او به عنوان الگو یاد کرده‌اند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram