Scroll down

فیلم های بازیگر Max Thieriot مکس تیریوت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Max Thieriot ( مکس تیریوت )
14 فیلم imdb wiki

مکس تیریوت

ماکسیمیلیون دریک تیریوت، (زادهٔ ۱۴ اکتبر ۱۹۸۸ کالیفرنیا) یک بازیگر آمریکایی است.
تیریوت متولد شده در لوس آلتوس هیلز کالیفرنیاست، برای کامرون تیریوت و بریجت اسنایدر؛ که پدر و مادرش هستند. او یک خواهر دارد، فرانسز و یک برادر، آیدان دارد. محل زندگی اش در غرب کالیفرنیا بود. پدربزرگ پدری او چارلز دی-ای یانگ تیریوت بود، صاحب و ناشر روزنامه سن فرنسیسکو کرانیکل (تاریخچه سن فرانسیسکو) و یکی از فرزندان د ای ... ادامه ...

ماکسیمیلیون دریک تیریوت، (زادهٔ ۱۴ اکتبر ۱۹۸۸ کالیفرنیا) یک بازیگر آمریکایی است.
تیریوت متولد شده در لوس آلتوس هیلز کالیفرنیاست، برای کامرون تیریوت و بریجت اسنایدر؛ که پدر و مادرش هستند. او یک خواهر دارد، فرانسز و یک برادر، آیدان دارد. محل زندگی اش در غرب کالیفرنیا بود. پدربزرگ پدری او چارلز دی-ای یانگ تیریوت بود، صاحب و ناشر روزنامه سن فرنسیسکو کرانیکل (تاریخچه سن فرانسیسکو) و یکی از فرزندان د ای یانگ برادرز، برپاکنندگان کرانیکل (تاریخچه) بود.
تیریوت پس از مورد توجه قرار گرفتن در یک کلاس بداهه‌گویی، صاحب یک وکیل شد. او به جی ای پی خودش را نشان داد و در دو فیلم کوتاه ظاهر شد و این قبل از بازی در اولین نقش اولش در آن بچه را بگیر (۲۰۰۴) بود که یک کمدی هیجان انگیز برای نوجوانان بود. او بعداً در ۲۰۰۵ نقشی به نام سف پلامر را در پیسیفیر (صلح جو) بازی کرد که یکی از اعضای خانواده تحت سرپرستی یک نیروی دریایی با بازی وین دیزل بود. تیریوت همه ترانه‌ها را خودش برای فیلم انجام داد..
تیریوت در فضانورد فارمر، که اکرانش در ۲۳ فوریه ۲۰۰۷ بود، به اندازه نسخه ویژه فیلم نانسی درو، اکران شده در ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ موفق ظاهر شد. همچنین او جوانی هیدن کریستنسن، نقش اول فیلم جامپر ( جهنده) را بازی خواهد کرد که فیلمبرداری اش در سپتامبر ۲۰۰۶ کلید خورده‌است. تیریوت در ساحل مانهاتان زندگی می‌کند و در ۲۰۰۶ از دبیرستان ال مولینو فارغ‌التحصیل شد. او از بسکتبال لذت می‌برد، همچنین از شکار، ماهیگیری و ورزش کشتی.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram