Scroll down

فیلم های بازیگر Gladys Leslie گلادیس لسلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Gladys Leslie ( گلادیس لسلی )
1 فیلم imdb wiki

گلادیس لسلی

گلادیس لسلی (انگلیسی: Gladys Leslie؛ ‏ ۵ مارس ۱۸۹۹ – ۲ اکتبر ۱۹۷۶) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. او کارش را حوالی سال ۱۹۱۵ با ایفای نقش در فیلم‌های کوتاه استودیوهای ادیسون آغاز کرد. با آنکه وی کمتر از برخی سوپراستارهای همدوره‌اش چون مری پیکفورد در یادها مانده‌است، اما در چندین نقش برجسته مابین سال‌های ۱۹۱۷ تا اوایل دههٔ ۱۹۲۰ هنرنمایی کرد. در واقع وی و یکی دیگر از ستاره‌های استودیو ویتاگراف ب ... ادامه ...

گلادیس لسلی (انگلیسی: Gladys Leslie؛ ‏ ۵ مارس ۱۸۹۹ – ۲ اکتبر ۱۹۷۶) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. او کارش را حوالی سال ۱۹۱۵ با ایفای نقش در فیلم‌های کوتاه استودیوهای ادیسون آغاز کرد. با آنکه وی کمتر از برخی سوپراستارهای همدوره‌اش چون مری پیکفورد در یادها مانده‌است، اما در چندین نقش برجسته مابین سال‌های ۱۹۱۷ تا اوایل دههٔ ۱۹۲۰ هنرنمایی کرد. در واقع وی و یکی دیگر از ستاره‌های استودیو ویتاگراف به نام بسی لاو، در فیلم‌های فراوانی در نقش‌های دخترک جوان که در آن زمان بسیار محبوب بودند، هنرنمایی کردند. در ضمن او شباهت ظاهری زیادی به مری پیکفورد داشت.از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به شاید تو باشی و کودکی برای فروش اشاره نمود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram