Scroll down

فیلم های بازیگر Rufus Sewell روفس سوئل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rufus Sewell ( روفس سوئل )
33 فیلم imdb wiki

روفس سوئل

روفِـس سوئل (به انگلیسی: Rufus Sewell) (زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۶۷) یک بازیگر انگلیسی است. او در فیلم‌هایی مانند جنگلی‌ها، زیبای خطرناک، شهر تاریک، داستان شوالنه، شعبده‌باز (فیلم ۲۰۰۶) و مارتا، فرانک دیوید و لورنس را ملاقات کن حضور داشته. از جمله کارهای تلویزیونی او می‌توان به سریال ۲۰۱۰ پایه‌های زمین اشاره کرد. پیشتر از آن برای بی بی سی فیلم میان رژه را بازی کرد که در آن نقش یک قهرمان را ایفا کرده بود. د ... ادامه ...

روفِـس سوئل (به انگلیسی: Rufus Sewell) (زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۶۷) یک بازیگر انگلیسی است. او در فیلم‌هایی مانند جنگلی‌ها، زیبای خطرناک، شهر تاریک، داستان شوالنه، شعبده‌باز (فیلم ۲۰۰۶) و مارتا، فرانک دیوید و لورنس را ملاقات کن حضور داشته. از جمله کارهای تلویزیونی او می‌توان به سریال ۲۰۱۰ پایه‌های زمین اشاره کرد. پیشتر از آن برای بی بی سی فیلم میان رژه را بازی کرد که در آن نقش یک قهرمان را ایفا کرده بود. در ۲۰۰۳، او نقش اصلی را در فیلم چارلز۲:قدرت و احساس را به نمایش گذاشت.در مورد زندگي خصوصي او دو همسر به نام امي گاردنر و ياسمين عبدالله داشته كه البته پس از اين دو با بازيگر معروف هاليوود بلا پين قرار گذاشته كه اين دو به دليل اختلاف سني زياد مورد اعتراض قرار گرفتند و بعد از ان ديگر باهم ديده نشدند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram