Scroll down

فیلم های بازیگر 50 Cent فیفتی سنت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر 50 Cent ( فیفتی سنت )
35 فیلم imdb wiki

فیفتی سنت

کورتیس جیمز جکسون سوم (زاده ۶ ژوئیه ۱۹۷۵ جاماییکای جنوبی - کویینز)، با نام هنری فیفتی سنت، رپر و بازیگر آمریکایی می‌باشد. او با انتشار آلبوم‌هایی چون (پولدار شو یا در این راه بمیر) (۲۰۰۳) Get Rich or Die Tryin و (قتل‌عام) (۲۰۰۵) The Massacre به شهرت دست یافت. آلبوم Get Rich or Die Tryin از طرف RIAA (انجمن صنعت ضبط آمریکا) هشت بار به کسب مدرک پلاتینیم نایل شد (در RIAA هر پلاتینیم معادل فروش ۱٫۰۰۰٫۰ ... ادامه ...

کورتیس جیمز جکسون سوم (زاده ۶ ژوئیه ۱۹۷۵ جاماییکای جنوبی - کویینز)، با نام هنری فیفتی سنت، رپر و بازیگر آمریکایی می‌باشد. او با انتشار آلبوم‌هایی چون (پولدار شو یا در این راه بمیر) (۲۰۰۳) Get Rich or Die Tryin و (قتل‌عام) (۲۰۰۵) The Massacre به شهرت دست یافت. آلبوم Get Rich or Die Tryin از طرف RIAA (انجمن صنعت ضبط آمریکا) هشت بار به کسب مدرک پلاتینیم نایل شد (در RIAA هر پلاتینیم معادل فروش ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ نسخه در آمریکا است) و این آلبوم ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ نسخه در جهان به فروش رفت و همچنین آلبوم The Massacre موفق به کسب پنج مدرک پلاتینیم شد و ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰ فروش جهانی داشت.
جکسون در South Jamaica, Queens متولد شد و از سن ۱۲ سالگی به معامله مواد مخدر روی آورد که مصادف با بحران فرا گیر شدن کرک در ایالات متحده در دهه ۸۰ بود. پس از اینکه مواد مخدر را برای روی آوردن به موسیقی رپ رها کرد در حادثه‌ای در سال ۲۰۰۰ مورد اصابت ۹ گلوله قرار گرفت. او پس از انتشار آلبوم Guess Who's Back (اگه گفتی کی اومده) (این آلبوم هیچگاه به صورت استودیویی منتشر نشد و به عنوان یک Mixtape شناخته می‌شود) مورد توجه امینم قرار گرفت و در Interscope Records (کمپانی که امینم و دکتر دره سابقاً عضو آن بودند) نام‌نویسی کرد. با کمک امینم و دکتر دره که اولین آلبوم استودیویی او را تهیه کردند جکسون به یکی از پر فروش‌ترین رپرها مبدل شد. او در سال ۲۰۰۳ کمپانی موسیقی جی-یونیت را راه اندازی کرد که رپرهای موفقی چون Young Buck، لوید بنکس و Tony Yayo در آن نام‌نویسی کردند. (فیفتی سنت و لوید بنکس و Tony Yayo از دوران کودکی با هم دوست بودند)
جکسون تاکنون با رپرهایی جون جا رول، فت جو، جدکیس، کم'رون، ریک راس و نیز دو عضو سابق جی-یونیت یعنی یانگ باک و گیم به دشمنی پرداخته‌است. این اختلافات درونی موجب گشته جی-یونیت چند عضو مهم خود را از دست دهد و در حال حاضر تنها وفاداران به این گروه همان سه دوست صمیمی یعنی فیفتی سنت و لوید بنکس و تونی یایو هستند. اگر چه مدتی پیش چند مورد درگیری لفظی بین فیفتی سنت و لوید بنکس در خرده نویسی‌های توییتر رخ داد که فیفتی سنت پای تونی یایو را هم به میان کشید. این خود می‌تواند شروعی بر پایان این گروه پر فراز و نشیب باشد. او همچنین در فیلم‌هایی چون (۲۰۰۵) Get Rich or Die Tryin که تا حدی الهام گرفته از زندگی خود اوست و Home of the Brave (خانه شجاعان) (۲۰۰۶) که در آن فیفتی سنت نقش سرباز آمریکایی است به تازگی از جنگ عراق بازگشته است و از عذاب وجدان ناشی از کشتن یک زن عراقی رنج می‌برد و نیز قتل عادلانه (۲۰۰۸) (در این فیلم فیفتی سنت با اسم رمز Spider در کنار آل پاچینو و رابرت دنیرو درخشید) حرفه بازیگری را پیگیری کرد. او همچنین در فیلمآتش در ازاء آتش و فیلم Den of Thieves لانهٔ دزدان شاختهٔ ۲۰۱۸ نیز ایفای نقش اصلی فیلم و بازی کرده‌است. مجله Billboard (که به فروش محصولات موسیقی در آمریکا می‌پردازد) جکسون را در بین پرفروشترین هنرمندان موسیقی سال‌های ۲۰۰۰–۲۰۰۹ در رتبه ۶ قرار داد. این مجله همچنین او را در مقام چهارم به عنوان هنرمند مذکر برتر و در مقام سوم به عنوان بهترین رپر پس از امینم و نلی برگزید و نیز در همین مجله به عنوان نفر اول پرفروش‌ترین هنرمند ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ در فهرست ۱۰۰ تای برتر (Hot 100) و رپر شماره یک از سال۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ نام برده شد. Billboard آلبوم‌های Get Rich or Die Tryin' و The Massacre او را به ترتیب در رتبه ۱۲ و ۳۷ دهه اول قرن ۲۱ قرار داد. فیفتی سنت هم‌اکنون مشغول کار بر روی پنجمین آلبوم استودیویی است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram