Scroll down

فیلم های بازیگر Maurice Béjart موریس بژار

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Maurice Béjart ( موریس بژار )
1 فیلم imdb wiki

موریس بژار

موریس بژار (به فرانسوی: Maurice Béjart)‏ (۱ ژانویهٔ ۱۹۲۷ در مارسی – ۲۲ نوامبر ۲۰۰۷ در لوزان) رقصندهٔ ممتاز، رقص‌پرداز و رهبر بسیار معروف گروه‌های متعدد رقص و باله اهل فرانسه بود که به تابعیت کشور سوئیس درآمد. او در طی دهه‌های مداوم فعالیت، مؤسس گروه‌های گوناگون رقص و باله بود. نام اصلی او «موریس ژان برژر» بود. از سال ۱۹۹۴ تا هنگام درگذشتش عضو فرهنگستان هنرهای زیبای فرانسه بود. موریس بژار برای بزرگ ... ادامه ...

موریس بژار (به فرانسوی: Maurice Béjart)‏ (۱ ژانویهٔ ۱۹۲۷ در مارسی – ۲۲ نوامبر ۲۰۰۷ در لوزان) رقصندهٔ ممتاز، رقص‌پرداز و رهبر بسیار معروف گروه‌های متعدد رقص و باله اهل فرانسه بود که به تابعیت کشور سوئیس درآمد. او در طی دهه‌های مداوم فعالیت، مؤسس گروه‌های گوناگون رقص و باله بود. نام اصلی او «موریس ژان برژر» بود. از سال ۱۹۹۴ تا هنگام درگذشتش عضو فرهنگستان هنرهای زیبای فرانسه بود. موریس بژار برای بزرگداشت مولیر، نام مستعار خانوادگی آرماند بژار، همسر مولیر را برای خود برگزید. او در دانشگاه به تحصیل در رشتهٔ فلسفه پرداخت و در این زمینه مدرک لیسانس خود را اخذ کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram