Scroll down

فیلم های بازیگر Ercan Kesal ارجان کسال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ercan Kesal ( ارجان کسال )
8 فیلم imdb wiki

ارجان کسال

ارجان کسال (متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۵۹) بازیگر، کارگردان، نویسنده، پزشک و فیزیکدان ترکیه‌ای است.کسال در سال ۱۹۸۴ از دانشکده پزشکی دانشگاه اژه فارغ‌التحصیل شد. وی به عنوان پزشک در بیمارستان دولتی کسکین و در کلینیک‌های بالآ و مناطق اطراف آن کار کرد.وی فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم اوزاک نوری بیلگه جیلان آغاز کرد. او همچنین فیلمنامه فیلم روزی روزگاری در آناتولی را به همراه ابرو و نوری ... ادامه ...

ارجان کسال (متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۵۹) بازیگر، کارگردان، نویسنده، پزشک و فیزیکدان ترکیه‌ای است.کسال در سال ۱۹۸۴ از دانشکده پزشکی دانشگاه اژه فارغ‌التحصیل شد. وی به عنوان پزشک در بیمارستان دولتی کسکین و در کلینیک‌های بالآ و مناطق اطراف آن کار کرد.وی فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم اوزاک نوری بیلگه جیلان آغاز کرد. او همچنین فیلمنامه فیلم روزی روزگاری در آناتولی را به همراه ابرو و نوری بیلگه جیلان نوشت. در سال ۲۰۱۱، این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه در جوایز صفحه نمایش آسیا و اقیانوس آرام شد.جدا از حرفه بازیگری، وی تعدادی کتاب منتشر کرده‌است، از جمله سودا پری (۲۰۱۳)، به هر حال ما کاندیدا هستیم (۲۰۱۵)، آینه گابلین (۲۰۱۶)، نیمه شب در استپ (۲۰۱۷) و در حقیقت… (۲۰۱۷) توسط انتشارات ارتباطات و روزی روزگاری (۲۰۱۴) توسط انتشارات ایتاکی.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram