Scroll down

فیلم های بازیگر Ozzy Osbourne آزی آزبورن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ozzy Osbourne ( آزی آزبورن )
22 فیلم imdb wiki

آزی آزبورن

جان مایکل «آزی» آزبورن (به انگلیسی: John Michael "Ozzy" Osbourne) (متولد ۳ دسامبر ۱۹۴۸) که بیشتر با نام هنری آزی یا آزی آزبورن شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و شخصیت تلویزیونی سرشناس بریتانیایی است. او در دهه ۷۰ میلادی با نام مستعار «شاهزاده تاریکی» به عنوان خواننده اصلی گروه هوی متال بلک سبث فعالیت می‌کرد. از او (و گاهی از لمی) به عنوان «پدرخواندهٔ هوی متال» یاد می‌شود.آزبورن طی زندگی ... ادامه ...

جان مایکل «آزی» آزبورن (به انگلیسی: John Michael "Ozzy" Osbourne) (متولد ۳ دسامبر ۱۹۴۸) که بیشتر با نام هنری آزی یا آزی آزبورن شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و شخصیت تلویزیونی سرشناس بریتانیایی است. او در دهه ۷۰ میلادی با نام مستعار «شاهزاده تاریکی» به عنوان خواننده اصلی گروه هوی متال بلک سبث فعالیت می‌کرد. از او (و گاهی از لمی) به عنوان «پدرخواندهٔ هوی متال» یاد می‌شود.آزبورن طی زندگی حرفه‌ای‌اش همواره با شایعه‌های مختلف به عنوان روان‌پریش و شیطان‌پرست معرفی شده‌است. او تأثیر زیادی بر موسیقی هوی متال داشته‌است.از آزی آزبورن در جایگاه خوانندهٔ بلک سبث با عنوان شاهزادهٔ هوی متال (شاهزاده تاریکی) یاد می‌شود.آزی در سال ۱۹۹۳ و برای آهنگ «من نمی‌خواهم دنیا را تغییر بدهم» برندهٔ جایزهٔ گرمی «بهترین اجرای متال» شد.در سال ۲۰۰۱ با آغاز به پخش نمایش واقعی تلویزیونی از زندگی آزبورن‌ها، آزی و خانواده‌اش یک بار دیگر مورد توجه عموم قرار گرفتند. این برنامه از زندگی روزمرهٔ آزی به همراه همسرش شَرون و دو فرزندش‌شان کِلی و جَک و توسط ام‌تی‌وی تهیه شده بود(اِیمی دختر ارشد آن‌ها در این برنامه حضور نداشت). آزبورن‌ها که در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت جایزهٔ امی بهترین شوی واقع‌نمای تلویزیونی شد تصویری واقعی و بدون سانسور از روابط و مسائل خصوصی خانوادهٔ آزبورن را نمایش داد. در چند بخش از آن به مسئلهٔ اعتیاد جک-تنها پسر خانواده-به الکل و مخدر و جروبحث آزی با او بر سر این موضوع پرداخته شد. در نهایت جک در سال ۲۰۰۳ به یک مرکز ترک اعتیاد مخصوص نوجوانان در مالیبو فرستاده شد.
در ۱۸ مه سال ۲۰۰۷ اعلام شد که به‌زودی پیاده‌روی ستارگان بیرمنگام-شبیه پیاده‌روی شهرت هالیوود- افتتاح خواهد شد. بالاخره در ۶ ژوئیه، طی مراسمی آزی آزبورن به‌عنوان اولین عضو پیاده‌روی ستارگان بیرمنگام معرفی شد و به افتخار او نشان ستارهٔ برنزی در محل نصب شد.آزی در سال ۲۰۰۸ طی مصاحبه‌ای که با یواس‌ای تودی داشت اعلام کرد که پس از انتشار ۲ آلبوم دیگر خود برای همیشه از دنیای موسیقی کناره‌گیری خواهد کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram