Scroll down

فیلم های بازیگر Suzanne Ciani سوزان سیانی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Suzanne Ciani ( سوزان سیانی )
2 فیلم imdb wiki

سوزان سیانی

سوزانه چیانی (متولد ۴ ژوئن ۱۹۴۶) نوازنده، طراح صدا، آهنگساز و مدیر اجرایی ضبط صدا است که در اوایل دهه ۱۹۷۰ با موسیقی الکترونیک ابتکاری و جلوه‌های صوتی خود برای فیلم‌ها و تبلیغات تلویزیونی موفقیت اولیه را به دست آورد. زندگی حرفه ای وی شامل آثاری با صدای چهارسویه بوده‌است. وی پنج بار نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم عصر جدید شده‌است. موفقیت او در موسیقی الکترونیک لقب "Diva of the Diode" و "America's fi ... ادامه ...

سوزانه چیانی (متولد ۴ ژوئن ۱۹۴۶) نوازنده، طراح صدا، آهنگساز و مدیر اجرایی ضبط صدا است که در اوایل دهه ۱۹۷۰ با موسیقی الکترونیک ابتکاری و جلوه‌های صوتی خود برای فیلم‌ها و تبلیغات تلویزیونی موفقیت اولیه را به دست آورد. زندگی حرفه ای وی شامل آثاری با صدای چهارسویه بوده‌است. وی پنج بار نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم عصر جدید شده‌است. موفقیت او در موسیقی الکترونیک لقب "Diva of the Diode" و "America's first female synth hero" را به وی داده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram