Scroll down

فیلم های بازیگر Ashley Benson اشلی بنسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ashley Benson ( اشلی بنسون )
19 فیلم imdb wiki

اشلی بنسون

اشلی ویکتوریا بنسون (به انگلیسی: Ashley Benson) (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۸۹) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. وی در مجموعه تلویزیونی آشنایی با مادر ساخت ۲۰۰۵ میلادی، ایفای نقش کرد که تا کنون پنج بار برنده جایزه امی شده، و فصل نهم این سریال تا ۲۰۱۴ پایان می‌یابد. بنسون همچنین در سریال‌های سی‌اس‌آی: میامی و دروغ‌گوهای کوچک زیبا نقش‌آفرینی کرده‌است و در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰ در کنار جنیفر گارنر و مارک رافلو همب ... ادامه ...

اشلی ویکتوریا بنسون (به انگلیسی: Ashley Benson) (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۸۹) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. وی در مجموعه تلویزیونی آشنایی با مادر ساخت ۲۰۰۵ میلادی، ایفای نقش کرد که تا کنون پنج بار برنده جایزه امی شده، و فصل نهم این سریال تا ۲۰۱۴ پایان می‌یابد. بنسون همچنین در سریال‌های سی‌اس‌آی: میامی و دروغ‌گوهای کوچک زیبا نقش‌آفرینی کرده‌است و در فیلم رفتن از ۱۳ به ۳۰ در کنار جنیفر گارنر و مارک رافلو همبازی بوده‌است. او در سریال دروغ‌گوهای کوچک زیبا در نقش «هانا مارین» بازی کرده‌است و در فیلم تعطیلات بهاری در نقش «بریت» بوده‌است. وی در این فیلم با بازیگرانی مانند جیمز فرانکو و سلنا گومز بازی کرده‌است.
شایعه بود که این بازیگر با جیمز فرانکو رابطه دارد ولی برخی از منابع با دلیل این مسئله رد کردند و هر دو آن‌ها تأیید کردند که فقط دوستان عادی هستند..





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram