Scroll down

فیلم های بازیگر Lou Ferrigno لو فریگنو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Lou Ferrigno ( لو فریگنو )
27 فیلم imdb wiki

لو فریگنو

لویس جود "لو" فریگنو (متولد ۹ نوامبر ۱۹۵۱) یک بازیگر، مربی/مشاور بدن‌سازی، بدن‌سازی حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی می‌باشد. فریگنو برنده یک عنوان آی اف بی بی آقای آمریکا و دو عنوان آی اف بی بی آقای جهان است که در مستند بدن‌سازی تپش آهن ظاهر شد. به عنوان یک بازیگر، او بیشتر برای بازی در نقش هالک برای سریال هالک شگفت‌انگیز شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس و صداگذاری و شبیه‌سازی این شخصیت در کارتون‌ها و فیلم‌هایی ... ادامه ...

لویس جود "لو" فریگنو (متولد ۹ نوامبر ۱۹۵۱) یک بازیگر، مربی/مشاور بدن‌سازی، بدن‌سازی حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی می‌باشد. فریگنو برنده یک عنوان آی اف بی بی آقای آمریکا و دو عنوان آی اف بی بی آقای جهان است که در مستند بدن‌سازی تپش آهن ظاهر شد. به عنوان یک بازیگر، او بیشتر برای بازی در نقش هالک برای سریال هالک شگفت‌انگیز شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس و صداگذاری و شبیه‌سازی این شخصیت در کارتون‌ها و فیلم‌هایی چون هالک(۲۰۰۳)، هالک شگفت‌انگیز(۲۰۰۸) و انتقام‌جویان(۲۰۱۲) معروف است. او همچنین در فیلم‌هایی چون هرکولس(۱۹۸۳)، سنباد و هفت دریا(۱۹۸۹)، دوست دارم، مرد(۲۰۰۹) و یک سیتکام به نام پادشاه ملکه ها در نقش خودش ظاهر شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram