Scroll down

فیلم های بازیگر Sharon Tate شارون تیت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Sharon Tate ( شارون تیت )
13 فیلم imdb wiki

شارون تیت

شارون ماری تِیت (به انگلیسی: Sharon Marie Tate) هنرپیشهٔ آمریکایی بود.او در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی و قبل از آن‌که وارد صنعت سینما شود در چند سریال تلویزیونی تعدادی نقش فرعی ایفا کرده بود. پس از آن‌که به خاطر مهارتش در ایفای نقش‌های کمدی نقدهای مساعدی دریافت کرد، به‌عنوان یکی از افراد جدید هالیوود معرفی شد و برای بازی اش در فیلم «درهٔ عروسک‌ها» (۱۹۶۷) نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد. او همچنین در نشریه‌ ... ادامه ...

شارون ماری تِیت (به انگلیسی: Sharon Marie Tate) هنرپیشهٔ آمریکایی بود.او در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی و قبل از آن‌که وارد صنعت سینما شود در چند سریال تلویزیونی تعدادی نقش فرعی ایفا کرده بود. پس از آن‌که به خاطر مهارتش در ایفای نقش‌های کمدی نقدهای مساعدی دریافت کرد، به‌عنوان یکی از افراد جدید هالیوود معرفی شد و برای بازی اش در فیلم «درهٔ عروسک‌ها» (۱۹۶۷) نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد. او همچنین در نشریه‌های مُد به عنوان مدل یا مدل روی جلد حضوری مداوم داشت.
تیت در سال ۱۹۶۸ و پس از نقش‌آفرینی در فیلم قاتلان بی‌باک خون‌آشام رومن پولانسکی با او ازدواج کرد. در تاریخ ۹ اوت ۱۹۶۹، زمانی که تیت ۸/۵ ماهه باردار بود به‌همراه ۳ نفر از دوستانش که در منزل او حضور داشتند توسط ۴ عضو خانوادهٔ منسن به قتل رسید.

زمانی که این اتفاق افتاد پولانسکی در لندن به‌سر می‌برد و سرگرم تهیهٔ مقدمات پروژهٔ بعدی‌اش با نام «روز دلفین» بود. منسن‌ها تیت و مهمانانش را با ۱۰۲ ضربهٔ چاقو از پای درآوردند و با پیچیدن طناب به دور گردنشان خفه کردند. سوزان اتکینز یکی از چهار مهاجمی که در قتل تیت و مهمانانش مشارکت داشت بعدها گفته بود که شارون تیت آخرین نفری بود که در آن شب کشته شد. او همچنین گفته بود که خون تیت گرم و چسبناک بود و مزه‌ی لزجی میداد.فیلم روزی روزگاری در هالیوود با محوریت قتل این هنرپیشه توسط کوئنتین تارانتینو و بازی ستارگانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو در سال ۲۰۱۹ در جشنواره بین‌المللی کن نمایش داده شد، در این فیلم مارگو رابی در نقش شارون تیت است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram