Scroll down

فیلم های بازیگر Kim In-kwon کیم این-کوان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kim In-kwon ( کیم این-کوان )
18 فیلم imdb wiki

کیم این-کوان

کیم این-کوان (کره‌ای: 김인권؛ زادهٔ ۲۰ ژانویه ۱۹۷۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم به خاطر ایفای نقش‌های مکمل به یادماندنی‌اش شناخته می‌شود. او اولین نقش اصلی خود را در فیلم او در حال انجام وظیفه است (۲۰۱۰) انجام داد و به دنبال آن در تقریباً چه (۲۰۱۲)، زاده شده برای آواز (۲۰۱۳) و حواری (۲۰۱۴) حضور پیدا کرد.کیم این-کوان همچنین کارگردان و بازیگر فیلم کوتاه سال ۲۰۰۳ به نام Shivski بوده‌است. او در مجموعه‌ ... ادامه ...

کیم این-کوان (کره‌ای: 김인권؛ زادهٔ ۲۰ ژانویه ۱۹۷۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم به خاطر ایفای نقش‌های مکمل به یادماندنی‌اش شناخته می‌شود. او اولین نقش اصلی خود را در فیلم او در حال انجام وظیفه است (۲۰۱۰) انجام داد و به دنبال آن در تقریباً چه (۲۰۱۲)، زاده شده برای آواز (۲۰۱۳) و حواری (۲۰۱۴) حضور پیدا کرد.کیم این-کوان همچنین کارگردان و بازیگر فیلم کوتاه سال ۲۰۰۳ به نام Shivski بوده‌است. او در مجموعه‌های تلویزیونی تو زیبایی، ذهن‌های جنایتکار و آقای ملکه ایفای نقش کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram