Scroll down

فیلم های بازیگر Rian Johnson ریان جانسن مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rian Johnson ( ریان جانسن ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
3 فیلم imdb wiki

ریان جانسن

ریان کریگ جانسن (انگلیسی: Rian Craig Johnson؛ زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۷۳) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. مجلۀ تایم در سال ۲۰۲۳ او را یکی از ۱۰۰ شخص تاثیرگذار در جهان نامید. او کارگردانی را با فیلم تریلر معمایی آجر (۲۰۰۵) تجربه کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. جانسن با تغییر سبک به ساخت فیلم‌های مشهورتر، برای نویسندگی و کارگردانی تریلر علمی-تخیلی لوپر (۲۰۱۲) به موفقیت تجاری و انتقاد ... ادامه ...

ریان کریگ جانسن (انگلیسی: Rian Craig Johnson؛ زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۷۳) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. مجلۀ تایم در سال ۲۰۲۳ او را یکی از ۱۰۰ شخص تاثیرگذار در جهان نامید. او کارگردانی را با فیلم تریلر معمایی آجر (۲۰۰۵) تجربه کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. جانسن با تغییر سبک به ساخت فیلم‌های مشهورتر، برای نویسندگی و کارگردانی تریلر علمی-تخیلی لوپر (۲۰۱۲) به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافت. بزرگ‌ترین پروژهٔ جانسن فیلم اپرای فضایی جنگ ستارگان: آخرین جدای (۲۰۱۷) بود که بیش از ۱ میلیارد دلار در جهان فروش کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او با فیلم چاقوکشی (۲۰۱۹) به ژانر معمایی بازگشت و برایش نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد.
جانسن سه قسمت از مجموعهٔ تلویزیونی بریکینگ بد (۲۰۰۸–۲۰۱۳) را کارگردانی کرده‌است. او برای ساخت قسمتی از فصل ۵ این مجموعه جایزهٔ کارگردانی برجسته از جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را دریافت کرد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram