Scroll down

فیلم های بازیگر Jorge Lorenzo خورخه لورنزو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jorge Lorenzo ( خورخه لورنزو )
3 فیلم imdb wiki

خورخه لورنزو

خورخه لورنزو گررو (به اسپانیایی: Jorge Lorenzo Guerrero) راننده تیم رپسول هوندا در کلاس موتوجی پی است. او در مسابقات ۲۵۰سی‌سی سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به قهرمانی جهان رسید و در موتوجی‌پی سال‌های ۲۰۱۰ ٜ ۲۰۱۲و۲۰۱۵ نیز به قهرمانی جهان دست یافت.البته وی قهرمانی سال ۲۰۱۵ را با کمک و همدستی مارک مارکز به دست آورد هرچند مشخص شد در این فصل این دو باهم تبانی کرده اند و تبانی آشکار بوده است ولی فیم به دلیل نبود ... ادامه ...

خورخه لورنزو گررو (به اسپانیایی: Jorge Lorenzo Guerrero) راننده تیم رپسول هوندا در کلاس موتوجی پی است. او در مسابقات ۲۵۰سی‌سی سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به قهرمانی جهان رسید و در موتوجی‌پی سال‌های ۲۰۱۰ ٜ ۲۰۱۲و۲۰۱۵ نیز به قهرمانی جهان دست یافت.البته وی قهرمانی سال ۲۰۱۵ را با کمک و همدستی مارک مارکز به دست آورد هرچند مشخص شد در این فصل این دو باهم تبانی کرده اند و تبانی آشکار بوده است ولی فیم به دلیل نبود قانون در این ضمبنه هیچ گاه این قهرمانی را از وی پس نگرفت.سبک رانندگی لورنزو خشن به خصوص هنگام سبقت گیری شناخته شده است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram