Scroll down

فیلم های بازیگر Paul Reubens پل روبنز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Paul Reubens ( پل روبنز )
39 فیلم imdb wiki

پل روبنز

پل روبنفلد، معروف به پل روبنز (به انگلیسی: Paul Reubens)، (زادهٔ ۲۷ اوت ۱۹۵۲)، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی است.
عمده شهرت پل روبنس به دلیل خلق و اجرای شخصیت کمدی «پی وی هرمان» (شخص بی‌عرضه‌ای که تصمیم می‌گیرد کمدین شود) است. از جمله فیلمهای سینمایی که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به فیلم ماتیلدا، ساختهٔ دنی دویتو و آثاری از تیم برتون مثل: ماجراجویی بزرگ پی وی، بازگشت ... ادامه ...

پل روبنفلد، معروف به پل روبنز (به انگلیسی: Paul Reubens)، (زادهٔ ۲۷ اوت ۱۹۵۲)، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی است.
عمده شهرت پل روبنس به دلیل خلق و اجرای شخصیت کمدی «پی وی هرمان» (شخص بی‌عرضه‌ای که تصمیم می‌گیرد کمدین شود) است. از جمله فیلمهای سینمایی که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به فیلم ماتیلدا، ساختهٔ دنی دویتو و آثاری از تیم برتون مثل: ماجراجویی بزرگ پی وی، بازگشت بتمن و کابوس قبل از کریسمس اشاره کرد که نویسندگی فیلم ماجراجویی بزرگ پی وی را نیز روبنس خود برعهده داشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram