Scroll down

فیلم های بازیگر Grace Dove گریس داو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Grace Dove ( گریس داو )
6 فیلم imdb wiki

گریس داو

گریس داو (انگلیسی: Grace Dove؛ زاده ۲۵ ژوئیه ۱۹۹۱) هنرپیشه و مجری تلویزیونی اهل کانادا است که در ابتدا به‌خاطر بازی در نقش همسر هیو گلس در فیلم بازگشته (۲۰۱۵) و همچنین بازی در نقش شخصیت ریکی، مکانیک با استعداد در فیلم چگونه پایان می‌پذیرد (۲۰۱۸) شناخته شد. او تا سال ۲۰۲۲ در کنار هیلاری سوانک، برندهٔ دو جایزه اسکار، در درام آلاسکا دیلی شبکه ای‌بی‌سی، در نقش خبرنگارانی که به زنان و دختران بومی مفقود ... ادامه ...

گریس داو (انگلیسی: Grace Dove؛ زاده ۲۵ ژوئیه ۱۹۹۱) هنرپیشه و مجری تلویزیونی اهل کانادا است که در ابتدا به‌خاطر بازی در نقش همسر هیو گلس در فیلم بازگشته (۲۰۱۵) و همچنین بازی در نقش شخصیت ریکی، مکانیک با استعداد در فیلم چگونه پایان می‌پذیرد (۲۰۱۸) شناخته شد. او تا سال ۲۰۲۲ در کنار هیلاری سوانک، برندهٔ دو جایزه اسکار، در درام آلاسکا دیلی شبکه ای‌بی‌سی، در نقش خبرنگارانی که به زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده (MMIWG) می‌پردازند، بازی می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram