Scroll down

فیلم های بازیگر Najla Ben Abdallah نجلا بن عبدالله

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Najla Ben Abdallah ( نجلا بن عبدالله )
3 فیلم imdb wiki

نجلا بن عبدالله

نجلا بن عبدالله (عربی: نجلاء بن عبد الله؛ ۱۶ ژوئن ۱۹۸۰) بازیگر اهل تونس است.بن عبدالله بازیگر تونسی و مهماندار هواپیمای خطوط هوایی تونس است که اولین بار در مجموعه تلویزیونی مکتوب در نقش فریال ایفای نقش کرد و پس از آن در همسر پنجم در نقش ریم به ایفای نقش پرداخت. از شاخص‌ترین آثار او می‌توان به بازی در الاکابر و نص یوم و فیلم تونسی بیک ما زندگی می‌کنیم که برندهٔ سه جایزه در چهل و یکمین جشنواره بین‌ا ... ادامه ...

نجلا بن عبدالله (عربی: نجلاء بن عبد الله؛ ۱۶ ژوئن ۱۹۸۰) بازیگر اهل تونس است.بن عبدالله بازیگر تونسی و مهماندار هواپیمای خطوط هوایی تونس است که اولین بار در مجموعه تلویزیونی مکتوب در نقش فریال ایفای نقش کرد و پس از آن در همسر پنجم در نقش ریم به ایفای نقش پرداخت. از شاخص‌ترین آثار او می‌توان به بازی در الاکابر و نص یوم و فیلم تونسی بیک ما زندگی می‌کنیم که برندهٔ سه جایزه در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم قاهره شد را نام برد. او برای بازی در نقش حسینه در مجموعهٔ تاج الحضره برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram