Scroll down

فیلم های بازیگر Rose Leslie رز لزلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rose Leslie ( رز لزلی )
7 فیلم imdb wiki

رز لزلی

رز النور آربوثنوت-لزلی (به انگلیسی: Rose Eleanor Arbuthnot-Leslie) (زاده ۹ فوریه ۱۹۸۷)، با نام حرفه‌ای رز لزلی، یک هنرپیشه اسکاتلندی است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون مشغول فعالیت است. او بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بازی تاج‌وتخت و دانتون ابی شناخته شده‌است.از جمله فیلم‌هایی که وی در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به مورگان، آخرین شکارچی جادوگر و مجموعه‌های تلویزیونی نظیر لوتر و دعوای خوب اشاره ... ادامه ...

رز النور آربوثنوت-لزلی (به انگلیسی: Rose Eleanor Arbuthnot-Leslie) (زاده ۹ فوریه ۱۹۸۷)، با نام حرفه‌ای رز لزلی، یک هنرپیشه اسکاتلندی است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون مشغول فعالیت است. او بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بازی تاج‌وتخت و دانتون ابی شناخته شده‌است.از جمله فیلم‌هایی که وی در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به مورگان، آخرین شکارچی جادوگر و مجموعه‌های تلویزیونی نظیر لوتر و دعوای خوب اشاره کرد. رز لزلی از سال ۲۰۱۲ تاکنون با همبازی خود در سریال بازی تاج‌وتخت یعنی کیت هرینگتون در رابطه است و در حال حاضر نیز ساکن لندن است. مراسم ازدواج آن‌ها در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ برگزار شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram