Scroll down

فیلم های بازیگر Aaron Paul آرون پال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Aaron Paul ( آرون پال )
33 فیلم imdb wiki

آرون پال

آرون پال استارتونت (به انگلیسی: Aaron Paul Sturtevant) - مشهور به آرون پال (متولد: ۲۷ اوت ۱۹۷۹) بازیگر آمریکایی است. بعد از ایفای نقشش در چند سریال تلویزیونی همچون عشق بزرگ، وی را برای نقش‌آفرینی در سریال برکینگ بد در نقش جسی پینکمن انتخاب کردند. این سریال محصول شبکه ای‌ام‌سی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. بخاطر نقش‌آفرینی‌اش، آرون پال برنده دو جایزه امی ساعات پربیننده شد. با این حساب، وی جزء پ ... ادامه ...

آرون پال استارتونت (به انگلیسی: Aaron Paul Sturtevant) - مشهور به آرون پال (متولد: ۲۷ اوت ۱۹۷۹) بازیگر آمریکایی است. بعد از ایفای نقشش در چند سریال تلویزیونی همچون عشق بزرگ، وی را برای نقش‌آفرینی در سریال برکینگ بد در نقش جسی پینکمن انتخاب کردند. این سریال محصول شبکه ای‌ام‌سی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. بخاطر نقش‌آفرینی‌اش، آرون پال برنده دو جایزه امی ساعات پربیننده شد. با این حساب، وی جزء پنج نفر در دنیاست که این جایزه را بیش از یک‌بار دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، دو جایزه ساترن نیز به آرون بخاطر بهترین نقش مکمل مرد در تلویزیون به وی اعطا شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram