Scroll down

فیلم های بازیگر J Balvin جی بالوین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر J Balvin ( جی بالوین )
5 فیلم imdb wiki

جی بالوین

خوزه آلوارو اوسوریو بالوین (به اسپانیایی: José Álvaro Osorio Balvín؛ زادهٔ ۷ مه ۱۹۸۵) که بیشتر با نام جی بالوین شناخته می‌شود، خواننده کلمبیایی است. او لقب «شاهزاده رگاتون» (به اسپانیایی: "Príncipe del Reggaetón") را دارد، و یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی لاتین با فروش بیش از ۳۵ میلیون از آثارش (آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌ها) در جهان است. بالوین در مدئین، کلمبیا زاده شد. در ۱۷ سالگی، او برای یادگیری ز ... ادامه ...

خوزه آلوارو اوسوریو بالوین (به اسپانیایی: José Álvaro Osorio Balvín؛ زادهٔ ۷ مه ۱۹۸۵) که بیشتر با نام جی بالوین شناخته می‌شود، خواننده کلمبیایی است. او لقب «شاهزاده رگاتون» (به اسپانیایی: "Príncipe del Reggaetón") را دارد، و یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی لاتین با فروش بیش از ۳۵ میلیون از آثارش (آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌ها) در جهان است. بالوین در مدئین، کلمبیا زاده شد. در ۱۷ سالگی، او برای یادگیری زبان انگلیسی به ایالات متحده مهاجرت کرد، و در اکلاهما و نیویورک زندگی کرد. او سپس به مدئین بازگشت و با اجرا در کلاب‌های شهر به محبوبیت دست یافت.
بالوین در طول فعالیتش، برندهٔ پنج جایزه موسیقی لاتین بیلبورد، چهار جایزه گرمی لاتین، دو جایزه ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی و چهار جایزه موسیقی آمریکای لاتین شده و دو بار نامزد جایزه گرمی شده‌است. در سال ۲۰۱۷، جوایز بی‌ام‌آی لاتین به خاطر همکاری‌های او در صنعت موسیقی لاتین، وی را ترانه‌سرای سال لاتین امروزی نامید، و اولین جایزه نماد جهانی از جوایز لو نوئسترو را دریافت کرد، که به پاس قدردانی از او جهت همکاری در گسترش موسیقی لاتین در جهان بود. او به اولین لاتینویی تبدیل شد که سرتیتر رویدادهای موسیقی جهان نظیر کواچلا، تومارولند و لولاپلوزا می‌شود. رکوردهای جهانی گینس وی را «رهبر رگاتون نسل دوم» اعلام کرد.موفقیت او در سال ۲۰۱۴ با «گینزا» و تک‌آهنگ «۶ صبح» با حضور فاروکو خواننده پورتوریکویی بود که در رتبه دوم چارت آهنگ‌های داغ لاتین بیلبورد قرار گرفت و پس از آن تک‌آهنگ‌های «اینجا ما می‌رویم» و «گینزا» هم موفق بودند. در سال ۲۰۱۶، او آلبوم انرژی را منتشر کرد، که شامل تک‌آهنگ‌های «گینزا»، «بوبو»، «سفاری» و «دلم برایت تنگ می‌شود» بود. در ژوئن ۲۰۱۷، جی بالوین تک‌آهنگ «آدمای من» را با ویلی ویلیام منتشر کرد. در ۱ اوت ۲۰۱۷، «آدمای من» در صدر تاپ ۵۰ جهانی اسپاتیفای قرار گرفت و بعداً در یوتیوب به یک میلیارد بازدید رسید. در ژانویه ۲۰۱۸، او تک‌آهنگ موفق «ماچیکا» را به همراه جئون و آنیتا منتشر کرد. او با کاردی بی و بد بانی در تک‌آهنگ «خوشم میاد» همکاری کرد، که تک‌آهنگ شماره یک بیلبورد هات ۱۰۰ ایالات متحده بود. و همچنین نامزد دریافت جایزه گرمی ضبط سال شد. جی بالوین جدیدترین آلبوم خود را به نام رنگ‌ها در مارس ۲۰۲۰ منتشر کرد.
با اینکه آهنگ‌های او عمدتاً رگاتون است، جی بالوین انواع سبک‌های مختلف موسیقی را در کارهای خود امتحان کرده‌است، از جمله الکترونیکا، هاوس، ترپ و آراندبی. الهام‌بخش‌های اصلی او در موسیقی شامل گروه‌های موسیقی راک نظیر متالیکا و نیروانا و خواننده رگاتون ددی یانکی است. وی با خوانندگان اهل آمریکای لاتین نظیر اوسونا، نیکی جم، آلخاندرو سانز، بد بانی و پیت‌بول همکاری داشته‌است. با وجود همکاری با بیشتر خوانندگان انگلیسی زبان مانند بیانسه، فارل ویلیامز، بلک آید پیز، کاردی بی، دوآ لیپا و میجر لیزر، جی بالوین خوانندگی را تقریباً به زبان اسپانیایی ادامه می‌دهد، و امیدوار است موسیقی اسپانیایی زبان را به شنوندگان جهان بشناساند. او همچنین به مد متنوع و رنگارنگش معروف است.
در سال ۲۰۲۰، جی بالوین در فهرست سالانه مجله تایم در میان ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار گرفت، و بیلبورد از او به عنوان یکی از بهترین هنرمندان لاتین در تمامی زمان‌ها نام برد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram